کد خبر : 1795637 | 11 آذر 1400 ساعت 18:01 | 59K بازدید | 12 دیدگاه

بارسا با ستاره منچسترسیتی به توافق شخصی رسید

بر اساس ادعای موندو دیپورتیوو بارسلونا با فران تورس به توافق پنج ساله رسیده است.

بارسا با ستاره منچسترسیتی به توافق شخصی رسید

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی رونالد کومان از بارسلونا و انتخاب ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی جدید این تیم گمانه زنی های زیادی در مورد اهداف نقل و انتقالاتی او مطرح شده است. در واقع به نظر می‌رسد که ژاوی قصد دارد در ژانویه با یکی دو خرید خوب تیمش را تقویت کرده تا بارسلونا بتواند فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برساند.

 

در روزهای ابتدایی حضور ژاوی در بارسلونا گفته شد که او خواهان حضور رحیم استرلینگ در این تیم شده است اما حالا شواهد حاکی از آن است که یکی دیگر از بازیکنان منچسترسیتی در آستانه انتقال به نوکمپ قرار گرفته است. فران تورس، هافبک اسپانیایی سیتیزن ها مورد توجه بارسلونا قرار گرفته به نظر می رسد که بلوگرانا در آستانه جذب او قرار گرفته است.

 

 

1546710

 

 

در همین راستا موندو دیپورتیوو گزارش جدیدی در مورد وضعیت فران تورس منتشر کرده و مدعی شده که بارسلونا با این بازیکن به توافق شخصی پنج ساله دست یافته است. در واقع بارسلونا قصد دارد با 50 تا 55 میلیون یورو جذب ستاره اسپانیایی را نهایی کند. این در حالی است که اخیراً گفته شد منچستر سیتی 70 میلیون یورو برای او می‌خواهد اما به نظر نمی‌رسد که نهایتاً این باشگاه انگلیسی مقاومت زیادی در مورد جدایی فران تورس به خرج دهد.

دیدگاه‌ها