کد خبر : 1795638 | 11 آذر 1400 ساعت 13:31 | 20.4K بازدید | 69 دیدگاه

برنابئو یک صدا فریاد زد؛ توپ طلا حق بنزما بود

هواداران رئال مادرید نارضایتی خود را از برنده شدن توپ طلا توسط کریم بنزما نشان دادند.

برنابئو یک صدا فریاد زد؛ توپ طلا حق بنزما بود

به گزارش "ورزش سه"، از زمان انتقال کریستیانو رونالدو به رئال مادرید بود که بحث توپ طلا در سانتیاگو برنابئو به شکل جدی‌تری پیگیری شد. در واقع این فوق ستاره پرتغالی طی مدت زمان حضور خود در لوس بلانکوس رقابت جالبی با لیونل مسی برای برنده شدن این جایزه داشت. با این حال اکنون هر دو آنها از رئال و بارسا جدا شده اند اما هنوز این چالش در بین هواداران لوس بلانکوس از بین رفته است.

 

 

1660764

 

 

در واقع بعد از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید این کریم بنزما بوده که به ستاره اول این تیم تبدیل شده است. او در یکی دو فصل گذشته عملکرد فوق‌العاده درخشانی از خود ارائه داده و همین اخیراً با تیم ملی فرانسه نیز به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ ملتها دست یافت؛ موضوعی که تمجید های فراوانی را از این ستاره فرانسوی در پی داشت.

 

همین عملکردی خیره‌کننده کریم بنزما باعث شد که از او به عنوان یکی از شانس های کسب توپ طلا در سال 2021 نام برده شود. با این وجود دوشنبه شب بالاخره این مراسم برگزار شد و مطابق انتظار لیونل مسی توپ طلای هفتم خود را کسب کرد. با این حال به نظر می‌رسد که همچون هواداران بایرن، رئالی ها نیز از این انتخاب راضی نیستند.

 

 

1669907

 

 

دیشب در جریان دیدار رئال مادرید و بیلبائو کریم بنزما گل پیروزی بخش تیم کارلو آنچلوتی را به ثمر رساند و هواداران بعد از گلزنی ستاره فرانسوی فریاد "بنزما، توپ طلا" سر دادند. همچنین کریم بنزما نیز از این تشویق های هواداران رئال تشکر کرد.

دیدگاه‌ها