کد خبر : 1795649 | 11 آذر 1400 ساعت 23:11 | 44.4K بازدید | 0 دیدگاه

جو کول:

آنها سقوط نمی‌کنند؛ ثروتمندتر از مالک نیوکاسل ندیده‌ام

ستاره سابق تیم ملی انگلیس معتقد است نیوکاسل حضوری پرقدرت در انتقالات زمستانی خواهد داشت.

آنها سقوط نمی‌کنند؛ ثروتمندتر از مالک نیوکاسل ندیده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، نیوکاسل دو ماه پیش در اختیار یک کنسرسیوم سعودی با ریاست بن سلمان ولیعد عربستان قرار گرفت و اکنون با مالکان جدید خود قصد عرض اندام در فوتبال انگلیس را دارد. استیو بروس سرمربی کلاغ ها نخستین قربانی بود و ادی هاو جانشین او شد ولی روند نتیجه گیری ها همچنان منفی است و پس از 14 بازی، نیوکاسل هنوز نتوانسته پیروز شود و در قعر جدول قرار دارد. با این حال بسیاری معتقدند نیوکاسل اوج خواهد گرفت و خود را از سقوط نجات می دهد.

جو کول ستاره سابق تیم لمی انگلیس که سابقه بازی برای وستهام، لیورپول و چلسی را در کارنامه دارد نیز بر این عقیده است که نیوکاسل به رقابت ها باز خواهد گشت.

 

 

1656182

 

 

او در این رابطه گفت:« معتقدم نیوکاسل در انتقالات ژانویه 200 تا 300 میلیون پوند هزینه خواهد کرد. آنها هنوز وارد رقابت ها نشده اند ولی ثروتمندتر از مالک این تیم تاکنون ندیده ام و 4 یا 5 بازیکن در زمستان جذاب خواهند کرد. با تقویت تیم در زمستان و کسب اولین برد، نیوکاسل از این شرایط خارج می شود و به تدریج می تواند از منطقه سقوط فاصله بگیرد.»

 

 

1662525

 

 

کول در مورد ادی هاو نیز گفت:« او مربی بسیار خوبی است و از لیگ برتر بهترین شناحت را دارد. ادی می تواند از فوتبالیست هایش بهترین بازی را بگیرد و ابزارش را نیز در اختیار دارد. از نظر من انتحاب او کاملا درست بود. ادی می تواند نیوکاسل را به رده های بالاتر هدایت کند.»

 

دیدگاه‌ها