کد خبر : 1795650 | 11 آذر 1400 ساعت 22:17 | 26.6K بازدید | 5 دیدگاه

شش امتیاز حیاتی

دو فینال بزرگ برای رئال؛ فرار به سوی قهرمانی؟

رئال مادرید دو بازی حساس و بزرگ را برابر سوسیداد و اتلتیکو پیش رو داد و کسب 6 امتیاز، این تیم را مدعی تر از همیشه برای فتح لالیگا خواهد کرد.

دو فینال بزرگ برای رئال؛ فرار به سوی قهرمانی؟

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با کارلو آنچلوتی در لالیگا بی رقیبب می تازد و پس از برتری خفیف یک گله دیشب برابر بیلبائو، توانست حاشیه امنیت در صدر جدول را به هفت امتیاز افزایش دهد. تیم تحت هدایت کارلتو برای برتری بر بیلبائو به تک گل کریم بنزما اکتفا کرد و بازی خوب حریف باسکی در نیمه دوم نیز نتوانست مانع پیروزی کهکشانی ها شود.

 

 

1669871

 

 

رئال با یک بازی بیشتر نسبت به اتلتیکو اکنون هفت امتیاز بالاتر از این تیم دارد و با تیم سوم یعنی سوسیداد(برابر در تعداد بازی) نیز همین فاصله امتیازی را ایجاد کرده است.

نکته جالب اینکه دو بازی بعدی رئال برابر همین دو حریف خواهد بود.

رئال شنبه باید در زمین سوسیداد به میدان برود و هشت روز بعد نیز در خانه، میزبان اتلتیکو در دربی مادرید خواهد بود. رئال پس از هشت پیروزی متوالی در تمام رقابت ها روحیه مضاعفی گرفته ولی پیروزی در دو بازی فینال گونه پیش رو اهمیت بسیار بالاتری خواهد داشت.

برتری بر سوسیداد فاصله با این تیم را به 10 می رساند و این تیم از گردونه مدعیان قهرمانی خارج می شود. پیروزی بر اتلتیکو نیز ضرب شستی در راه قهرمانی لالیگا خواهد بود و فاصله با تیم دیه گو سیمئونه را هم بیشتر خواهد کرد.

 

 

1668977

 

 

رئال تا به اینجا بر دو مدعی قهرمانی دیگر یعنی سویا و بارسا نیز پیروز شده و با این دو تیم به ترتیب 8 و 13 امتیاز فاصله دارد. به فاصله 11 روز تا دربی مادرید باید دید رئال چگونه خود را مهیای چالش های حساس پیش رو خواهد کرد و آیا می تواند فرار بزرگ را شروع کند یا خیر.

دیدگاه‌ها