کد خبر : 1795651 | 11 آذر 1400 ساعت 23:41 | 58.3K بازدید | 1 دیدگاه

یک مقصد عجیب در انتظار پدیده پاری‌سن‌ژرمن

گفته می شود ژاوی سیمونز بازیکن جوان هلندی پی اس جی قرار است راهی گلاسکو رنجرز شود.

یک مقصد عجیب در انتظار پدیده پاری‌سن‌ژرمن

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی سیمونز یکی از بهترین های لاماسیا بود اما در نهایت حاضر به تمدید قرارداد با بارسا نشد و تابستان 2019 با قراردادی تا 2022 به جمع پاریسی ها پیوست. او در تمرینات پیش فصل پی اس جی حاضر بود و در دوران توخل دو بار هم در فهرست 21 نفره قرار گرفت ولی فرصت بازی پیدا نکرد.

ژاوی با آمدن مائوریسیو پوچتینو اما شانس حضور در ترکیب پی اس جی را پیدا کرد و نام او در فهرست تیم بزرگسالان باشگاه در فصل جاری نیز ثبت شده ولی باشگاه پاریسی هنوز به وی پیشنهاد تمدید نداده و دستمزد او نیز در سطح بازیکنان حرفه ای نیست. 

 

 

1664632

 

 

اتفاقاتی که دست به دست هم داده اند تا شایعات بازگشت او به بارسلونا مطرح شود اما به نظر می رسد این مساله فعلا منتفی شده باشد.

 

سیمونز که مدیریت برنامه هایش بر عهده مینو رایولای معروف است، از گلاسکو رنجرز قهرمان فصل گذشته لیگ اسکاتلند پیشنهاد دریافت کرده است و جیوانی فن برونکهورست سرمربی هلندی جدید آبی ها، خواهان جذب او شده است. او که جانشین استیون جرارد شده، سیمونز را مهره ای مفید برای پروژه اش در رنجرز می داند و توصیه کرده است که همین زمستان باشگاه پیشنهادی برای این بازیکن به پی اس جی ارائه دهد. تماس ها با رایولا نیز برقرار شده و وعده داده اند که سیمونز بازیکنی ثابت و مهم در ایده های مربی هلندی خواهد بود.

یک ماه دیگر پنجره نقل و انتقالات زمستانی باز خواهد شد و ژاوی منتظر بازگشت به بارسلوناست ولی اگر پیشنهادی نرسد، گزینه رنجرز را به شکل جدی بررسی خواهد کرد.

 

 

1664633

 

دیدگاه‌ها