کد خبر : 1795683 | 11 آذر 1400 ساعت 17:40 | 11.5K بازدید | 11 دیدگاه

وعده گلر ایتالیایی:

دوناروما: نیم فصل دوم، PSG واقعی را می بینید

بهترین گلر دنیا در سال 2021 معتقد است شرایط پی اس جی در نیم فصل دوم بسیار بهتر خواهد شد.

دوناروما: نیم فصل دوم، PSG واقعی را می بینید

به گزارش "ورزش سه"، جان لوئیجی دوناروما دروازه بان تیم ملی ایتالیا و باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه چند روز پس از انتخاب به عنوان بهترین دروازه بان از سوی فدراسیون جهانی آمار و تاریخ، دوشنبه شب نیز در مراسم فرانس فوتبال 2021 جایزه لئو یاشین را به دست آورد تا سال رویایی اش تکمیل شود.

 

 

1669845

 

 

دوناروما بعد از چند سال حضور موفق در میلان که فصل گذشته اوج آن بود، راهی پاری سن ژرمن شد و این روزها در تلاش است تا به گلر اول این تیم تبدیل شود. دوناروما بعد از پشت سر گذاشتن موفقیت آمیز فصل باشگاهی 21-2020 در تابستان گذشته یکی از ارکان اصلی قهرمانی ایتالیا در یورو 2021 بود و جایزه بهترین بازیکن تورنمنت هم به او رسید.

پاری سن ژرمن در هفته شانزدهم رقابت های لیگ فرانسه برابر نیس به تساوی بدون گل دست پیدا کرد اما با همین تک امتیاز، سه هفته مانده به پایان نیم فصل قهرمان شد.

 

 

1664058

 

 

دوناروما که در دو بازی اخیر به صورت ثابت به میدان رفته، به خبرنگاران گفت:« خوشحالیم که قهرمان نیم فصل شدیم. در نیم فصل دوم بهتر از این هم خواهیم شد و پی اس جی واقعی را خوایهد دید. باید با قدرت این راه را ادامه دهیم و در سه بازی بعدی خود هم به پیروزی برسیم.

با 9 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر قرار داریم و باید این اختلاف را حفظ کنیم. من اینجا هستم که به تیمم کمک کنم و سعی می کنم درون دروازه مهره ای مفید برای تیمم باشم.»

 

دیدگاه‌ها