کد خبر : 1795684 | 11 آذر 1400 ساعت 17:52 | 57.2K بازدید | 9 دیدگاه

دردسر جدید برای دوقلوهای کوماندوی محافظ رونالدو

فعالیت سرجیو و ژرژ، بادیگاردهای اخیرا مشهور شده رونالدو احتمالا غیرقانونی است.

دردسر جدید برای دوقلوهای کوماندوی محافظ رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته بود که اعلام شد کریستیانو رونالدو دو کماندوی فعال در جنگ افغانستان را برای محافظت از جان خود استخدام کرده است.

در حال حاضر نه تنها تبعات شیوع ویروس کرونا ساکنان انگلیس را در شرایط اضطراری قرار داده، بلکه ثروتمندترین بخش جامعه نیز به دلیل موج سرقت‌هایی که در شهرهای اصلی بریتانیا شکل گرفته، در حالت آماده باش هستند. به همین دلیل است که کریستیانو رونالدو تصمیم گرفت دست به اقدامات احتیاطی زده و از خود و خانواده اس محافظت کند. فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد دو مامور گارد ویژه پرتغالی که در افغانستان فعالیت داشتند را استخدام کرده تا از خانواده خود مراقبت کند.

 

 

1668498

 

 

نشریه سان مدعی شد که این دو مامور امنیتی دوقلوهایی هستند که به عنوان سرباز در یگان ویژه نیروهای ویژه خدمت می کردند و در روزهای اخیر در نزدیکی رونالدو و خانواده اش مشاهده شده اند.

مطبوعات پرتغالی درباره سرجیو و ژرژ راماهیرو، نام سربازان سابق که اکنون بخشی از یک گروه اسکورت رونالدو هستند، اینگونه توضیح داد:« آنها می توانند شرایط را کنترل کرده، سریع فکر کرده و تصمیم بگیرند و در زمان مناسب عمل می کنند." این دو نیروس پلیس پرتغال در گذشته ماموریت های پرخطری مانند محافظت از سیاستمداران و قضات را نیز انجام داده اند.

 

 

1668500 

 

 

گفته می شود پرونده تحقیقات از این دو برادر آغاز شده، چرا که پلیس پرتغال مدعی است که شغل کنونی آنها غیرقانونی بوده است و مجوز لازم را برای کار کردن زیر نظر رونالدو را دریافت نکرده اند.

سخنگوی پلیس پرتغال تایید کرده است که این پرونده در دست بررسی است و به این ترتیب این دو برادر در رابطه با این مساله که بدون اجازه شغل‌شان به عنوان  پلیس پرتغال را ترک کرده و به رونالدو خدمت می کنند، باید پاسخگو باشند. 

 

دیدگاه‌ها