کد خبر : 1795687 | 11 آذر 1400 ساعت 21:50 | 73.6K بازدید | 10 دیدگاه

تیری آنری آینده کیلیان امباپه را لو داد؟

به نظر می رسد تیری آنری هم متقاعد شده است که مقصد بعدی کیلیان امباپه رئال مادرید خواهد بود.

تیری آنری آینده کیلیان امباپه را لو داد؟

به گزارش "ورزش سه"، مذاکرات برای تمدید قرارداد با امباپه به بن بست خورده و هیچ نشانه خوبی از پیشروی در آن دیده نمی‌شود.

این شرایط مشابه با اتفاقاتی است که در ماه آگوست رخ و تفاوتش این است که این بار هرچه زمان پیشتر برود، همه چیز بیشتر به ضرر پاری سن ژرمن خواهد بود که نتوانسته این بازیکن را برای ادامه حضور در پارک دو پرنس متقاعد کند.

روزنامه آ.اس اسپانیا هفته قبل مدعی شده که در چند هفته اخیر هیچ پیشرفتی در مذاکرات برای تمدید قرارداد امباپه شکل نگرفته است.

 

 

1661930

 

 

این در حالی است که پی اس جی از ماه آگوست به تمدید قرارداد با این بازیکن بسیار خوش‌بین بود و سعی کرد که بالاترین دستمزد پرداختی در تیم را نیز به او پیشنهاد کنده اما تصمیم امباپه به مسائل مالی مربوط نیست و او آرام آرام به رئال نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.

در حالی که از 28 روز دیگر امباپه می تواند بدون مشکل با رئال وارد مذاکره شود، او در مصاحبه ویدیویی با تیری آنری اسطوره فوتبال فرانسه و باشگاه های آرسنال و بارسلونا چراغ سبزی جدید برای رئال فرستاد.

 

 

1670052

 

 

آنری در تیزری کوتاه که از این مصاحبه پخش شده، از امباپه در مورد بزرگترین ترسش سوال می کند و او پاسخ می دهد:« اینکه نتوانم در تاریخ فوتبال نامی از خودم به ثبت برسانم و برنده عنوان خاصی نشوم. همیشه دوست دارم تاثیرم را در فوتبال بگذارم.»

آنری سپس رو به امباپه می گوید:« از نظر من تو الان رئیس هستی» و سپس به اسپانیایی گفت:"Hasta luego(تا بعد)" که خنده شدید هر دو را به دنبال داشت.

 

 

دیدگاه‌ها