کد خبر : 1795697 | 11 آذر 1400 ساعت 19:19 | 14.2K بازدید | 3 دیدگاه

شروع از اودنسه

آغاز تمرینات؛ بازگشت کریستین اریکسن به فوتبال؟

کریستین اریکسن هفته ها پس از اتفاق تلخ یورو 2020، تمریناتش را از سر گرفت.

آغاز تمرینات؛ بازگشت کریستین اریکسن به فوتبال؟

به گزارش "ورزش سه"، اریکسن در جریان اولین بازی تیم ملی دانمارک در رقابت‌های یورو دچار حمله قلبی شده و از زمین بازی بیرون رفت و از آن زمان هنوز نتوانسته به میادین برگردد.

این بازیکن همچنان با اینتر قرارداد دارد اما روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده که او روند درمانش را به جای ایتالیا در دانمارک تحت نظر یک متخصص آغاز کرده و این امر نشان دهنده این موضوع است که او قصد بازگشت به لیگ ایتالیا را ندارد.

 

 

1631803

 

 

قوانین پزشکی – ورزشی در ایتالیا صریحا اعلام می‌کنند که بازیکنانی که از الکتروشوک قلبی استفاده می‌کنند اجازه حضور در میادین حرفه‌ای ورزشی را ندارند. اما این بازیکن 29 ساله می‌تواند در کشوری دیگر با قانون متفاوت به میدان برود.

گاتزتا می‌گوید که ممکن است آژاکس، باشگاه سابق این هافبک، یا تیم دانمارکی اودنسه قراردادی را با این بازیکن به امضا برسانند.

 

 

1631804

 

 

173 روز پس از اتفاق یورو 2020، اریکسن تمرینات انفرادی را زیر نظر مربی شخصی خود در زمین تمرین شماره 4 باشگاه دانمارکی اودنسه و به دور از دوربین خبرنگاران آغاز کرد.

اریکسن سابقه بازی در باشگاه اودنسه در دوران نوجوانی را دارد. مدیر ورزشی اودنسه هم این خبر را تایید کرد و در مورد آن گفت:« ما خیلی خوشحالیم که کریستین اریکسن در حال حاضر در زمین ما مشغول به تمرین و بازگشت به فرم ایده آلش است. ما در این مدت با اریکسن در ارتباط بودیم و خوشحالیم که او از ما اجازه تمرین در کمپ تمرینی تیم ما را خواست.»

دیدگاه‌ها