کد خبر : 1795702 | 11 آذر 1400 ساعت 19:29 | 25.2K بازدید | 4 دیدگاه

حال و هوای خوب مربی‌ای که شیمی درمانی می‌کرد

حسام فتاحی، بازیکن اسبق سپاهان که در برهه ای به دلیل بیماری مجبور به شیمی درمانی شده بود خوشبختانه اینروزها هم از نظر جسمانی و هم از نظر فنی در شرایط مساعدی بسر می برد.

به گزارش "ورزش سه"، او که در دوره مربیگری لوکا بوناچیچ به همراه تیم سپاهان حضور در لیگ قهرمانان آسیا را هم تجربه کرده بود و در زمان مربیگری عبدالله ویسی و امیر قلعه نویی یکی از اعضای کادر فنی باشگاه سپاهان بود در فصل پیش رو هدایت تیم جوانان سپاهان در لیگ برتر جوانان کشور را برعهده گرفته است و تیم او در 4 هفته ابتدایی بازی ها همه حریفان خود را شکست داده و موفق به کسب 12 امتیاز شده است. 

 

لیگ برتر جوانان کشور در دو گروه 8 تیمی و به صورت رفت و برگشت برگزار می شود که تیم سپاهان در گروه شمال بازی ها در صدر جدول قرار دارد. در گروه جنوب هم تیم فولاد خوزستان با کسب 10 امتیاز از 4 بازی در صدر جدول قرار دارد. 

 

 

 

1670077

 

 

از سیمای حسام فتاحی روی نیمکت تیم سپاهان پیداست خوشبختانه اقدامات درمانی به روی او موثر بوده و از نظر جسمانی هم شرایط ایده آلی دارد. البته او به دلیل بیماری سختی که در گذشته دچار آن شده بود تحت نظر پزشک است و هر از گاهی بطور کامل مورد ارزیابی جسمانی قرار می گیرد.

 

1670076

دیدگاه‌ها