کد خبر : 1795706 | 11 آذر 1400 ساعت 19:59 | 24.1K بازدید | 21 دیدگاه

نصب مجسمه لیگ قهرمانان مقابل ساختمان الهلال

مجسمه ای از جام رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، مقابل ساختمان باشگاه الهلال نصب شد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از قهرمانی الهلال در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، بازتاب های مربوط به آن همچنان ادامه دارد. حالا باشگاه الهلال در اقدامی جالب توجه، مجسمه ای نمادین از جام معروف رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را در درب جنوبی ساختمان خود نصب کرده است.

 

 

1670082

 

 

مجسمه ای آهنین و غول پیکر که به دلیل 2 قهرمانی الهلال در نسخه فعلی لیگ قهرمانان آسیا و به طور کلی 4 قهرمانی در آسیا نصب شده است. دو قهرمانی در نسخه فعلی که در سال های 2019 و 2021 به دست آمد و در سالهای قبل و در جام باشگاه های آسیا نیز این تیم 2 قهرمانی را کسب کرده بود.

 

پیروزی الهلال در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر پوهانگ استیلرز، هشتمین عنوان قهرمانی این تیم در آسیا بود. از جمله 4 عنوان در رقابت های سوپرجام و جام در جام آسیا به همراه 4 قهرمانی در جام باشگاه ها و لیگ قهرمانان که این تیم را با 8 قهرمانی به پرافتخارترین تیم آسیا تبدیل کرده است. حالا مسئولان باشگاه الهلال قصد دارند به زودی 8 ستاره را به پاسداشت 8 قهرمانی آسیا بر روی لوگوی خود نصب کنند.

 

 

1670081

 

 

نصب مجسمه لیگ قهرمانان آسیا مقابل ساختمان باشگاه الهلال باعث تمسخر رقبای این تیم نیز شد ولی هواداران الهلال در توجیه این حرکت، مدعی شدند باشگاه رئال مادرید نیز مجسمه ای از جام لیگ  قهرمانان اروپا را مقابل استادیوم دی استفانو نصب کرده است.

دیدگاه‌ها