کد خبر : 1795707 | 11 آذر 1400 ساعت 20:11 | 25.1K بازدید | 11 دیدگاه

پورحیدری می گفت نباید به پرسپولیس ببازید 

ابراهیمی: نتیجه دربی هیچ وقت سیاسی نبود

ناصر ابراهیمی مربی اسبق پرسپولیس بر این عقیده است در دربی تیمی برنده می شود که در جنگ میانه میدان موفق ظاهر شود.

ابراهیمی: نتیجه دربی هیچ وقت سیاسی نبود

به گزارش "ورزش سه"، از او خواستیم در مورد دربی پیش رو صحبت کند و ابتدای صحبت هایش گلایه ای داشت از صحبت های سردار آجرلو، مدیر عامل باشگاه استقلال. 

 

کمتر در فوتبال حرفه ای دیدم پیش از یک بازی مهم مدیر عامل باشگاه در مورد بازی صحبت کند. معمولا این کار درکنفرانس خبری توسط سرمربی و بازیکنی که سرمربی انتخاب کند، صورت می گیرد. از آجرلو که یک فرد نظامی مورد احترام و یک مدیر عامل باتجربه است زدن این حرف ها عجیب بود. اگر پرسپولیس در 5 دوره اخیر قهرمان شده به خاطر شایستگی هایش بوده. هم چنین دو نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا اثرات همین شایستگی بوده است. خب اگر قهرمانی پرسپولیس در 5 دوره اخیر به خاطر مسایل سیاسی بوده پس در دوره ای که می گفتند پرویز سوبله و چوبله هم این اتفاقات سیاسی بوده است. من در 13 دربی روی نیمکت تیم پرسپولیس بودم. به هیچ وجه نمی توانم قبول کنم نتایجی که در دربی رقم می خورد سیاسی بود. هیچ گاه هیچ کس به ما نگفت باید در این بازی باید بازنده باشی. همه گل های به ثمر رسیده در بازی ها روی جریان بازی رخ می داد نه چیزی از قبل پیش بینی شده. شما می بینید در اسپانیا مدیران عامل دو باشگاه رئال و بارسا در کنار هم می نشینند. 

 

این بخشی از صحبت های ناصر ابراهیمی در شروع مصاحبه بود. او این چنین به حرف هایش ادامه داد: این صحبت ها حتی می تواند منجر به ایجاد درگیری در بازی شود. شاید بازیکنی خواست بیاید ثابت کند این حرف ها درست نیست و دست به رفتار احساسی بزند. به نظر می رسد ما در فوتبال باید احترام گذاشتن به یکدیگر را یاد بگیریم. این یک اصل در فوتبال حرفه ای است. باشگاه

 

پرسپولیس در 5 سال اخیر جدا از قهرمانی در لیگ برتر بیش از یک تیم را لژیونر کرده. از دروازه بان گرفته تا مهاجم از این تیم برای بازی به خارج از کشور رفته اند و این به خاطر شایستگی فنی تیم بوده. 

 

ناصر ابراهیمی در این خصوص که آیا صحت دارد برای تیم های استقلال و پرسپولیس برد در دربی مهم تر از قهرمانی در لیگ برتر بوده ؟ گفت: بله ما به بازیکنان می گفتیم به خاطر تماشاگر نباید در دربی ببازید. به عشق تماشاچی ها نباید بازنده دربی باشید. این را ما بارها وبارها به بازیکنان می گفتیم. به یاد دارم خدا بیامرز منصور پورحیدری هم خطاب به آبی پوشان می گفت به هر تیمی که می خواهید ببازید ببازید اما به پرسپولیس نه. آن موقع زمان ما بیشتر داور خارجی می آوردند و الان داور ایرانی و که به نظر من در سال های اخیر خوب بازی کرده اند. 

 

او در پایان پیرامون نتیجه ای که در این بازی رقم خواهد خورد؛ گفت: من اهل پیش بینی بازی نیستم. هر تیمی در میانه میدان بهتر عمل کند. در نبردهای تک به تک خوب باشد و بهتر حفظ توپ کند، می تواند برنده باشد. امیدوارم بازی زیبایی از آب در آید و تماشاگران از تماشای این بازی راضی باشند و در نهایت بازیکنان دو تیم به سلامت از زمین بازی بیرون بیایند.

دیدگاه‌ها