کد خبر : 1795740 | 12 آذر 1400 ساعت 05:11 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

یاران طیبی در یک‌قدمی نیمه نهایی لیگ قهرمانان

بنفیکا در حضور فوتسالیست ایرانی خود موفق به کسب پیروزی مقابل اوراگان اوکراین شد.

یاران طیبی در یک‌قدمی نیمه نهایی لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته دوم مرحله اِلیت لیگ قهرمانان فوتسال اروپا، تیم بنفیکا در حالی که حسین طیبی را مثل دیدارهای اخیرش در اختیار داشت، از ساعت ۲۴ پنج‌شنبه شب(به وقت ایران) مقابل اوراگان اوکراین قرار گرفت.

 

تیم فوتسال بنفیکا که در نخستین مسابقه‌اش در مرحله الیت و با درخشش حسین طیبی و دو گلی که این بازیکن به ثمر رسانده بود، موفق شد با نتیجه ۸ بر ۳ هالاداس مجارستان را شکست بدهد، در حالی به مصاف اوراگان اوکراین رفت که این تیم نیز در بازی اول خود از سد لوانته اسپانیا عبور کرده و شرایط خوبی داشت.

 

1670125

 

یاران طیبی که شروع پُرقدرتی در رقابت‌های فوتسال لیگ قهرمانان اروپا داشتند و میزبان گروه D مرحله الیت نیز هستند، توانستند با نمایشی کاملا برتر نسبت به اوراگان اوکراین به پیروزی ۴ بر صفر دست پیدا کنند.

 

تیم فوتسال بنفیکا در شبی که حسین طیبی در گلزنی بدشانس بود، ۶ امتیازی شد تا بالاتر از تیم‌های سه امتیازی اوراگان اوکراین و لوانته اسپانیا، در صدر جدول گروه D لیگ قهرمانان قرار بگیرد و در آستانه صعود به مرحله نیمه نهایی باشد.

 

یاران طیبی در صورتی که شنبه شب در آخرین مسابقه خود در دور گروهی مرحله الیت قهرمانان اروپا به تساوی یا برتری مقابل لوانته اسپانیا برسند، به مرحله نیمه نهایی راه پیدا می‌کنند.

دیدگاه‌ها