کد خبر : 1795753 | 12 آذر 1400 ساعت 10:54 | 18.5K بازدید | 12 دیدگاه

ستاره جوان بارسا، غایب قطعی بازی سرنوشت‌ساز

رادیو کاتالونیا مدعی شد آنسو فاتی شانسی برای حضور مقابل بایرن مونیخ نخواهد داشت.

ستاره جوان بارسا، غایب قطعی بازی سرنوشت‌ساز

به گزارش "ورزش سه"، بعد از برکناری رونالد کومان از هدایت بارسلونا و روی کار آمدن ژاوی، این تیم بازی ابتدای هفته خود در دربی کاتالونیا را با پیروزی یک گله برابر اسپانیول به پایان رساند؛ با این حال بارسا بعد از آن در یک مسابقه بسیار مهم و سرنوشت ساز در برابر بنفیکا قرار گرفت و نهایتاً مقابل این تیم متوقف شد.

 

حالا شرایط برای صعود بارسلونا به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا بسیار پیچیده شده است. در واقع شاگردان ژاوی در بازی آخر خود مقابل بایرن مونیخ محکوم به پیروزی هستند چرا که با برد احتمالی بنفیکا برابر دیناموکیف حذف شده و توقف یا شکست آنها مقابل بایرن، بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا حذف خواهد شد.

 

 

1661737

 

 

یکی از مشکلات مهم بارسلونا در این فصل مسئله عدم گلزنی و ضعف در فاز هجومی این تیم بوده است که شاید یکی از مهمترین دلایل آن غیبت ستاره هایی همچون آنسو فاتی به شمار می‌آید. فاتی پیش از این در 6 نوامبر در بازی برابر سلتاویگو مصدوم شده بود و باشگاه بارسلونا طبق معمول زمان مشخصی برای بازگشت این بازیکن به میادین اعلام نکرد اما خیلی زود مشخص شد که مصدومیت او چندان جدی نیست و فاتی می‌تواند کمتر از یک ماه پس از آن به میادین برگردد.

 

در هفته های اخیر برخی رسانه‌ها گزارش‌هایی منتشر کردند مبنی بر اینکه آنسو فاتی قصد دارد هر طور که شده خود را به دیدار سرنوشت ساز برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا برساند و ریکاوری او نیز به خوبی پیش رفته است اما به نظر می‌رسد این اتفاق غیرممکن خواهد بود. در همین راستا رادیو کاتالونیا گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که این ستاره اسپانیایی با وجود بهبود نسبی قادر نخواهد بود شاگردان ژاوی را در مونیخ همراهی کند که این قطعا خبر بدی برای بلوگرانا محسوب می شود.

دیدگاه‌ها