کد خبر : 1795754 | 12 آذر 1400 ساعت 10:50 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: به شکست برابر مورا واکنش خوبی داشتیم

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، از عملکرد بازیکنانش در پیروزی برابر برنتفورد تقدیر کرد.

کونته: به شکست برابر مورا واکنش خوبی داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام شب گذشته در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف برنتفورد رفت و موفق شد با دو گل برابر این تیم به پیروزی برسد.

گل به خودی سرخی کانیوس در نیمه اول و گل سون هیونگ مین در نیمه دوم زمینه‌ساز پیروزی تاتنهام در این بازی شد تا کونته دومین پیروزی متوالی‌اش در این رقابت‌ها را جشن بگیرد.

این مربی ایتالیایی پس از پایان بازی به آمازون پرایم گفت:« ما به خاطر عملکردی که در زمین داشتیم شایسته این پیروزی بودیم. در آخر خوشحال هستم چون تعهد و اشتیاق زیادی در نمایش بازیکنان تیمم دیدم. امروز شاهد تیمی با روحیه رقابت بودیم و مطمئنا نیاز داریم که پیشرفت کنیم و بهتر شویم.»

 

1666764

 

او ادامه داد:« من می‌خواهم به کار با این بازیکنان ادامه دهم و ایده فوتبالی که داریم را بهبود ببخشم اما امروز پیروزی خوبی به دست آوردیم و حالا شروع به فکر کردن درباره بازی روز یکشنبه می‌کنیم که بازی مهم دیگری برای ما است. تا نیمه شب از این لحظه لذت می‌بریم اما پس از آن باید به بازی بعدی فکر کنیم.»

این اولین بازی تاتنهام پس از شکست 1-2 برابر تیم گمنام مورا در لیگ کنفرانس اروپا بود و کونته در این باره گفت:« بازیکنانم واکنش خوبی به این شکست نشان دادند، ما از شکست برابر مورا بسیار ناراحت بودیم. من فکر می‌کنم این بازی شکستی بود که می‌شد از آن چیزهای زیادی یاد گرفت و ضربه سختی به ما و هواداران تیم ما زد. حالا مهم این است که پیروزی خوبی در لیگ به دست آوردیم و باید برای بازی روز یکشنبه آماده شویم.»

تاتنهام با این سه امتیاز جمع امتیازاتش را پس از 13 بازی به عدد 22 رساند و در رده ششم جدول رده‌بندی با یک بازی کمتر نسبت به پنج تیم بالاتر از خودش قرار گرفت.

دیدگاه‌ها