کد خبر : 1795760 | 12 آذر 1400 ساعت 11:30 | 16.6K بازدید | 7 دیدگاه

امباپه: زیدان در 14 سالگی به مادرید دعوتم کرد

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، خاطرات جالبی را در کتاب زندگینامه‌اش مطرح کرده است.

امباپه: زیدان در 14 سالگی به مادرید دعوتم کرد

به گزارش "ورزش سه"، مراسم رونمایی از کتاب کیلیان امباپه روز گذشته در پاریس برگزار شد و این بازیکن به بخشی از خاطرات جالبی که در این کتاب ذکر شده اشاره کرد.

او بخشی از این کتاب را به زمانی اختصاص داده که از سوی زیدان به مادرید دعوت شد و به تمجید از این ستاره سابق تیم ملی فرانسه پرداخت.

امباپه در این باره گفت:« من 14 ساله بودم که زیدان من را برای حضور در مادرید دعوت کردم. برای پسری در این سن، چنین اتفاقی بسیار فوق العاده و شبیه به رویا است. زیدان از قدیم و در حال حاضر اسطوره تمام بچه‌های این کشور است. وقتی او به این شکل از شما که 14 ساله هستید و هیچکس اسمتان را نشنیده می‌کند یعنی شما در حال سپری کردن بهترین لحظات زندگی هستید.»

 

1670162

 

او ادامه داد:« این لحظاتی بسیار خاص بود. من هنوز به خوبی آن را به خاطر دارم و می‌توانم بگویم که تا چه حد برایم تاثیرگذار بود. نکته جالب درباره حضورم در مادرید این بود که تمام مدت در حال خوردن موز بودم.»

این مهاجم پاری سن ژرمن اضافه کرد:« زیدان از من دعوت کرد که در ماشینش بنشینم. من مطمئن نبودم که چطور باید اظهار وجود کنم. بنابراین اولین اتفاقی که افتاد این بود که از او پرسیدم آیا می‌توانم کفش‌هایم را دربیاورم؟ پاسخ او مثبت بود. بیشتر از این هم چیزی نمی‌گویم چون در غیر این صورت کسی کتابم را نمی‌خرد.»

نام امباپه در چند فصل اخیر بارها و بارها در کنار نام رئال مادرید قرار گرفت و این بازیکن به یکی از گزینه‌های اصلی این تیم برای بهبود شرایط و تقویت فهرست بازیکنان تبدیل شده است.

انتظار می‌رود که این ملی‌پوش فرانسوی در انتهای فصل جاری و با پایان یافتن مهلت قرارداد با پاری سن ژرمن به عنوان بازیکن آزاد به سانتیاگو برنابئو بیاید.

دیدگاه‌ها