کد خبر : 1795761 | 12 آذر 1400 ساعت 11:48 | 29.5K بازدید | 9 دیدگاه

از طعنه شیرر تا تمسخر آنری؛ انتقادات از دخیا بالا گرفت

گل عجیبی که داوید دخیا در بازی شب گذشته برابر آرسنال دریافت کرد، با انتقادات زیادی مواجه شده است.

از طعنه شیرر تا تمسخر آنری؛ انتقادات از دخیا بالا گرفت

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در جریان بازی منچستر یونایتد و آرسنال که با پیروزی 3-2 شیاطین سرخ به پایان رسید، شاهد به ثمر رسیدن یکی از عجیب ترین گل های تاریخ لیگ برتر انگلیس بودیم؛ جایی که داوید دخیا بعد از برخورد با بازیکن خودی یعنی فرد روی زمین افتاد. در ادامه امیل اسمت رو ستاره جوان آرسنال در حالی که دخیا روی زمین افتاده بود توپ برگشتی را تبدیل به گل کرد.

 

این گل عجیب آرسنال و حرکت داوید دخیا باعث شده که طی ساعات گذشته انتقادات تندی نسبت به دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد مطرح شود. در همین راستا بعد از بازی دیشب اسطوره فوتبال انگلیس، آلن شیرر در این باره گفت: "من ندیدم که خطای شدید روی دروازه بان رخ دهد. فقط بازیکن خودی با او برخورد کرد. اتفاقاتی که در هر مسابقه ممکن است رخ دهد و بازیکنی روی مچ پای شما بیاید.

 

 

1670138

 

 

بله در چنین شرایطی ممکن است شما صدمه ببینید اما من مطمئن نیستم که در دخیا باید این قدر روی زمین می ماند. او یک دقیقه بعد از این اتفاق به راحتی روی پاهای خود ایستاد بنابراین نمی‌توانست آنقدر درد داشته باشد. یک بحث وجود دارد، اگر یک مصدومیت جدی وجود داشت و او نمی توانست به بازی ادامه دهد و مجبور می شد از زمین خارج شود، مسئله بازی عادلانه مطرح می شد. با این حال چند لحظه بعد او بدون هیچ مشکلی روی پاهای خود ایستاد و بدون این که لنگ بزند به کارش ادامه می‌دهد. فکر می کنم شما می توانید این چیزها را از بازی متوجه شوید."

 

 

1670139

 

 

در همین حال تیری آنری، اسطوره باشگاه آرسنال، نیز واکنش جالبی به این اتفاق داشت و گفت: "آخرین باری که چنین اتفاقی را دیدم زمانی بود که 11 ساله بودم و دروازه بانم برای خوردن یک ساندویچ رفت و دروازه خود را ترک کرد و سپس 1-0 شکست خوردیم."

دیدگاه‌ها