کد خبر : 1795767 | 12 آذر 1400 ساعت 12:11 | 13.7K بازدید | 4 دیدگاه

نتیجه جلسه دیروز بارسا و ستاره فرانسوی چه بود؟

به نظر می‌رسد عثمان دمبله برای پاسخ به پیشنهاد تمدید قرارداد بارسلونا وقت بیشتری خواسته است.

نتیجه جلسه دیروز بارسا و ستاره فرانسوی چه بود؟

به گزارش "ورزش سه"، از زمان انتقال عثمان دمبله به بارسلونا در تابستان 2017، او نتوانسته انتظارات را برآورده کند و دائماً با مصدومیت های پیاپی دست و پنجه نرم کرده است؛ موضوعی که در چند وقت اخیر شایعات زیادی را در مورد جدایی این بازیکن به وجود آورده است اما به نظر می‌رسد که سرمربی جدید بلوگرانا یعنی ژاوی هرناندز به شکل جدی خواستار ماندن او در نوکمپ است.

 

ژاوی در مراسم معارفه خود به عنوان سرمربی جدید بارسلونا درباره وضعیت عثمان دمبله و آینده اش گفته بود: "از نظر من دمبله می تواند در پست خودش بهترین بازیکن دنیا باشد ولی باید روی او کار کرد. به خود او بستگی دارد و ذهنیتش و اینکه کمتر مصدوم شود. تمدید با او در اولویت های من است. هر بازیکنی مصدوم می شود ولی باید بهتر تمرین کند. سطح توقع من از بازیکنان بالاست و او به این درک خواهد رسید که باید بیشتر و بیشتر کار کند."

 

 

1669967

 

 

با وجود این ابراز علاقه ژاوی و البته بارسلونا به ادامه همکاری با عثمان دمبله، به نظر می رسد که آینده این بازیکن کاملاً در هاله‌ای از ابهام است. گزارش‌ها در کاتالونیا حکایت از آن دارد که دمبله برای تمدید قرارداد با بارسلونا پول بیشتری درخواست کرده و این موضوع ممکن است به جدایی او از این تیم ختم شود. در همین حال نشریه اسپورت کاتالونیا در گزارشی مدعی شده در جلسه دیروزی که بین ستاره فرانسوی و بارسلونا وجود داشته، عثمان دمبله از سران این باشگاه درخواست کرده که وقت بیشتری برای پاسخ دادن به پیشنهاد تمدید قرارداد آن ها، به او بدهند. در این گزارش همچنین تاکید شده که باشگاه بارسلونا کماکان مشتاق تمدید قرارداد با دمبله است.

دیدگاه‌ها