کد خبر : 1795770 | 12 آذر 1400 ساعت 12:33 | 32K بازدید | 17 دیدگاه

مدیران رئال در انتظار ضدحمله الخلیفی

پاریس در تدارک سیلی انتقامی به مادرید!

رئال مادرید انتظار ندارد که مدیران پی اس جی تلاش این باشگاه برای جذب کیلیان امباپه را بی‌جواب بگذارند.

پاریس در تدارک سیلی انتقامی به مادرید!

به گزارش "ورزش سه"، صدرنشین فعلی لالیگا در سال 2017 خواهان جذب کیلیان امباپه بود اما این بازیکن فرانسوی تصمیم گرفت به پی اس جی ملحق شود.


از همان زمان بود که بخش بزرگی از برنامه‌های این باشگاه اسپانیایی به جذب این مهاجم معطوف شد و استراتژی‌های بسیاری برای انجام این کار شکل گرفت.


همه چیز در تابستان امسال نهایی بود و پیشنهادی 200 میلیون یورویی نیز برای این بازیکن ارائه شد که قراردادش در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد اما پی اس جی این پیشنهاد را در کمال ناباوری رد کرد تا امباپه همچنان به حضورش در پایتخت فرانسه ادامه دهد.


حالا انتظار می‌رود که تلاش‌های همه جانبه رئال مادرید برای جذب این ستاره پاری سن ژرمن، از سوی مقامات قطری این باشگاه بدون پاسخ نماند و مدیران این تیم نیز برای هرگونه واکنش احتمالی آماده هستند.


امیلیو بوتراگوئئو، یکی از مدیران ارشد رئال، دوشنبه شب در مراسم توپ طلا با ناصرالخلیفی، رییس باشگاه پی اس جی، و لئوناردو، مدیر ورزشی این تیم، دیدار کرد اما هیچ برخورد خاصی بین آنها صورت نگرفت.


با این حال گفته می‌شود که تصمیمات اصلی نه در پاریس، بلکه در قطر اتخاد می‌شود و به همین دلیل مدیران رئال در ماه آگوست با کیا جورابچیان تماس گرفتند تا برای رسیدن به هدف خود و برقراری مجدد رابطه نزدیک با پی اس جی تلاش کنند اما این اقدام نیز فایده چندانی نداشت.


به همین دلیل رئال مادرید تصمیم جدی دارد که از تمامی بازیکنان ارزشمندش در برابر ضدحمله احتمالی پی اس جی محافظت کند و بند فسخ یک میلیارد یورویی برای بسیاری از آنها به صورت اتفاقی انتخاب نشده است.


آنها با تمام وجود دستورالعمل‌های مربوط به محافظت از بازیکنان خود را رعایت می‌کنند و در تلاش هستند تا شرایط خوبی برای ستاره‌هایی چون والورده، رودریگو، وینیسیوس و میلیتائو فراهم کنند. بنزما و کورتوا نیز دیگر بازیکنانی هستند که مورد توجه ویژه مدیران رئال قرار دارند.


این تاکتیک به تیم اول ختم نشده و مدیران رئال شرایط بازیکنان تیم دوم خود را نیز مدنظر دارند. آنها با دقت تمامی حرکات را زیرنظر دارند و سعی می‌کنند از آینده تمام بازیکنانی که به آنها باور دارند اطمینان حاصل کنند.


این دو باشگاه مدت‌های طولانی رابطه‌ای بسیار دوستانه و صمیمی داشتند. مذاکرات بین آنها همیشه با احترام متقابل همراه بود اما به نظر می‌رسد که این شرایط دیگر وجود ندارد.


هرچند مدیران رئال همیشه سعی کردند هر تردیدی که باعث ایجاد تنش در رابطه آنها با پی اس جی می‌شود را از میان بردارند اما تلاش برای خرید امباپه و عدم تمدید قرارداد این بازیکن شرایط را طور دیگری رقم زده است.

دیدگاه‌ها