کد خبر : 1795782 | 12 آذر 1400 ساعت 12:56 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

نظر متفاوت مدودف درباره چالش چینی دنیای تنیس

دنیل مدودوف، تنیسور روسی، امیدوار است که مسئله ناپدید شدن شوای پنگ در طول روزهای آینده حل شود.

نظر متفاوت مدودف درباره چالش چینی دنیای تنیس

به گزارش "ورزش سه"، موضوع شوای پنگ در طول چند هفته اخیر به بحث اصلی دنیای تنیس تبدیل شده و همچنان نیز ادامه دارد.


تصمیم اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای تنیس برای ادامه برگزاری مسابقات در چین باعث انتقادهایی از سوی بسیاری از هواداران و تنیسورها شده است. این در حالی است که فدراسیون جهانی تنیس اعلام کرده تمامی تورنمنت‌ها در این کشور را لغو خواهد کرد.


نوواک جوکوویچ روز چهارشنبه از این تصمیم فدراسیون جهانی حمایت کرده و مدعی شد:« ما اطلاعات  کافی از پنگ نداریم. این اقدام فدراسیون بسیار شجاعانه و دلگرم‌کننده بود. این که بتوانیم از یکدیگر حمایت کنیم اهمیت بسیاری دارد.»


دنیل مدودوف پس از نیمه نهایی جام دیویس و پیروزی برابر مایکل یمر در پاسخ به سوالی درباره این شرایط گفت:« چیزی که همه ما می‌خواهیم این است که پنگ در سلامت و امنیت باشد اما هنوز از این بابت مطمئن نیستیم. تصمیم فدراسیون جهانی برای عدم برگزاری تورنمنت‌ها در چین بسیار ارزشمند است چون منافع اقتصادی بسیاری در این کشور وجود دارد.»


او ادامه داد:« با این حال من حس می‌کنم  که نظرات متفاوتی درباره مواجهه با این شرایط وجود دارد. من از تصمیم اتحادیه نیز انتقاد نمی‌کنم چون همه چیز می‌تواند از منظر متفاوتی دیده شود. نکته اصلی اینجاست که تورنمنت بعدی در چین حدود یک سال دیگر است و فکر می‌کنم تا آن زمان مسئله پنگ مشخص شده باشد.»


مدودوف اضافه کرد:« من از این که باید در چند هفته آینده در چین به میدان بروم ناراحت هستم اما باید دید که شرایط به چه شکل پیش خواهد رفت. باید به این نکته نیز توجه کرد که در بسیاری از کشوری مشکلات سیاسی وجود دارد اما ما همچنان در آنها بازی می‌کنیم.»

دیدگاه‌ها