کد خبر : 1795793 | 12 آذر 1400 ساعت 13:27 | 4.4K بازدید | 1 دیدگاه

ناکامی ١٢ تیم در گلزنی

خشکسالی گل به لیگ یک ایران هم رسید

بعد از اینکه هفته گذشته لیگ برتر با انتقاداتی در خصوص فقر گل همراه شد، لیگ یکی‌ها هم نمایش تهاجمی ضعیفی این هفته از خود به جا گذاشتند.

 خشکسالی گل به لیگ یک ایران هم رسید

به گزارش "ورزش سه"، هفته هشتم لیگ آزادگان با ثبت تنها ٨ گل طی ٨ بازی به پایان رسید و این در حالیست که ١٢ تیم در مسیر گلزنی به رقبا ناکام بودند.

 

نیمی از هشت گل این هفته را البته در بازی دو تیم خیبر خرم‌آباد و استقلال ملاثانی شاهد بودیم که با حساب ٣-١ به سود شاگردان عبدالله ویسی به پایان رسید.

 

چهار بازی این هفته نیز بدون گل به پایان رسید تا سهم بزرگی در آمار شکل گرفته از آن خود کنند.

 

در این هفته مس شهربابک، خیبر خرم‌آباد، شمس آذر قزوین، قشقایی شیراز و پارس جنوبی برابر رقبای خود به برتری رسیدند. پرگل‌ترین بازی این هفته جدال خیبر خرم‌آباد و استقلال ملاثانی بود و تیم‌های مس شهربابک، شمس آذر قزوین، قشقایی و پارس جنوبی نیز با تک گل به برتری دست یافتند.

 

ملوان بندرانزلی که این هفته امید زیادی داشت با برتری برابر استقلال خوزستان فاصله خود را با رقبا در صدر افزایش دهد، مقابل شاگردان سهراب بختیاری‌زاده متوقف شد.

 

در هفته گذشته لیگ برتر نیز عملکرد تهاجمی تیم‌ها با انتقاداتی همراه شده بود، این اتفاق در لیگ یک نیز رقم خورد تا مشخص شود ضعف تهاجمی یک اپیدمی نگران کننده در فوتبال ایران تبدیل شده است.

دیدگاه‌ها