کد خبر : 1795796 | 12 آذر 1400 ساعت 13:43 | 7.4K بازدید | 10 دیدگاه

پیوس: میلاد سرلک گلزن دربی خواهد بود

گلزن سال‌های دور پرسپولیس مدعی است که هافبک این تیم قادر خواهد بود فردا برابر استقلال زننده گل تیمش لقب گیرد.

پیوس: میلاد سرلک گلزن دربی خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد پیوس مهاجم اسبق و محبوب پرسپولیسی‌ها درباره شرایط این تیم در آستانه دربی می‌گوید: هر دو تیم شرایط مناسبی برای دربی دارند و پیش‌بینی یک بازی زیبا دور از انتظار نخواهد بود. استقلال با توجه به اینکه چند هفته‌ای است که بردی کسب نکرده مسلما از انگیزه زیادی برای این بازی برخودار است و نمی‌خواهد شرایط را به سمتی ببرد که از جمع مدعیان خارج شود. در پرسپولیس نیز فارغ از مصدومیت سیدجلال حسینی و احسان پهلوان که به نظرم مهره‌های قابل اعتنایی محسوب می‌شوند، یک روحیه خاص برتری طلبی در آنها دیده می‌شود.

 

وی ادامه داد: پرسپولیس خصوصا در دو بازی اخیر خود برابر نفت آبادان و مسجدسلیمان بار دیگر با بازی مالکانه و سود بردن از تمامی فضاها نمایش خوبی داشت که باعث می‌شود به نتیجه این بازی هم امیدوار بود.

 

پیوس درباره پیش‌بینی‌اش از بازی گفت: خیلی دوست داشتم در این بازی شاهد حضور تماشاگران بودیم و قطعا روی کیفیت بازی تاثیرگذار می‌شد اما از سوی دیگر استرس بین بازیکنان در بازی فردا کمتر خواهد بود و با فشار کمتری بازی خواهند کرد. کفه ترازو به سمت پرسپولیس سنگین‌تر است و به نظرم قادر خواهند بود نتسجه مطلوبی کسب کنند.

 

وی درباره گلزن احتمالی بازی نیز گفت: همه نگاه‌ها در چنین بازی‌هایی به مهاجمان است. عبدی و آل کثیر طعم گلزنی لذت‌بخش در دربی را چشیده‌اند و قطعا به دنبال شکار لحظه‌ای هستند تا بار دیگر آن را تکرار کنند. به نظرم در کنار شانس بالای مهاجمان، میلاد سرلک هم می‌تواند گلزن این بازی لقب بگیرد. قدرت شوتزنی و استفاده از فضاها و همچنین سرزنی در ضربات ایستگاهی که در سرلک وجود دارد باعث می‌شود احتمال گلزنی او را کم ندانم.

 

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره اعتراضات شکل گرفته به داوری‌ها گفت: تا وقتی قضاوت توسط انسان انجام شود اشتباهات وجود خواهد داشت و مربوط به استقلال و پرسپولیس و بارسلونا و منچسترسیتی و ... نیست. همه جا شاهد اشتباهات داوری هستیم. خودم همیشه به شاگردانم در تیم‌هایی که حضور دارم می‌گویم یک گل را برای داور کنار بگذارید تا اگر خدای ناکرده اشتباهی سهوا انجام شد، از نتیجه دور نشویم. با این حال باید هر دو تیم به داور اعتماد داشته باشند و کمک کنند تا انشاالله بازی با عملکرد فنی دو تیم دنبال شود.

دیدگاه‌ها