کد خبر : 1795800 | 12 آذر 1400 ساعت 13:55 | 160.7K بازدید | 52 دیدگاه

کریس هرکاری بتواند برای کمک به تیم انجام می‌دهد

رانگنیک: رونالدو هست، نیازی به هالند نداریم

رالف رانگنیک، سرمربی جدید منچستریونایتد، می‌گوید هدف اصلی‌اش اضافه کردن تعادل به این تیم است.

رانگنیک: رونالدو هست، نیازی به هالند نداریم

به گزارش "ورزش سه"، مدیران یونایتد پس از برکناری اوله گونار سولسشر به دنبال جذب مربی موقت بودند که تا پایان فصل هدایت این تیم را برعهده داشته باشد.

در نهایت این باشگاه با رالف رانگنیک به توافق رسید که بسیاری او را با لقب پدرخوانده مربیگری نوین آلمان می‌شناسند و مربیان سرشناسی چون توماس توخل و یولیان ناگلزمان از شاگردانش بوده‌اند.

رانگینک شب گذشته در اولدترافورد حضور داشت و پیروزی یونایتد برابر آرسنال را از نزدیک تماشا کرد و امروز در کنفرانس خبری خود حاضر شد تا اولین صحبت‌هایش به عنوان سرمربی این تیم را مطرح کند.

رانگینک:« هدف اصلی من این است که تعادل بیشتری به تیم اضافه کنم. ما دو گل برابر آرسنال خوردیم و نیاز به سه گل برای پیروزی داشتیم. اگر به مجموع گل‌های دریافتی نگاه کنید، می‌بینید که به طور میانگین دو گل در هر بازی دریافت کردیم که این بسیار زیاد است. برنامه من این است که تعادل و کنترل بیشتری روی بازی اضافه کنم.»

 

رانگنیک:« از شما ممنونم که صبح زود بیدار شدید و به اینجا آمدید. این شاید تنها کنفرانس مطبوعاتی من است که صبح به این زودی برگزار شده است.»

 

1670241

 

رانگنیک:« وقتی چلسی با من تماس گرفت، فقط چهار ماه تا پایان فصل زمان بود و هیچ چشم انداز طولانی مدتی برای همکاری وجود نداشت. اینجا ما درباره شش ماه و نیم و دو سال پست مشاوره صحبت کردیم.»

 

رانگنیک:« من بازی برابر واتفورد، چلسی، لیورپول و منچسترسیتی را تماشا کردم. به خوبی می‌دانم که در این باشگاه چه خبر است.»

رانگنیک:« هدف فوری این است که در بازی بعدی پیروز شویم. من شاید فرصت یک جلسه تمرین با تیم را داشته باشم. چیزهای زیادی نیست که بتوان در زمین تمرین تغییر داد. ما باید به بازیکنان اجازه دهیم با سبک بازی آشنا شوند.»

رانگنیک:« این بازی‌هایی نیستند که هر روز برگزار شوند. از نظر من باید عامل تصادفی را در فوتبال به کمترین حد آن رساند.»

رانگنیک:« ایده من برای پیروزی در مسابقات است. من مربی بلندپروازی هستم. ما می‌خواهیم بیشترین موفقیت ممکن را کسب کنیم. در حال حاضر باید واقع‌بین باشیم. تفاوت بین ما و سه تیم صدر جدول زیاد است اما باید ببینیم چه پیش خواهد آمد.»

رانگنیک:« اینجا اگر بزرگترین باشگاه دنیا نباشد، یکی از بزرگترین باشگاه‌ها است. من از کار با این گروه از بازیکنان بسیار خوشحالم.»

 

1670262

 

رانگنیک:« داشتن سر الکس برای سال‌های طولانی اتفاق بسیار خاصی است و از نظر من غیرطبیعی نیست که پس از این دوران طولانی و موفقیت‌آمیز، این باشگاه نیاز به یافتن راه جدیدی داشته باشد.»

رانگنیک:« من دو روز پیش با مایکل کریک دیدار کردم و مکالمه خصوصی طولانی‌ای داشتیم. من سعی کردم او را قانع کنم که در کنار ما بماند اما او تصمیمش را گرفته بود.»

رانگنیک:« از کار با کادر فنی فعلی بسیار خوشحالم هستم. به تجربه و تخصص آنها نیاز دارم. سعی می‌کنم یک، دو یا سه نفر را پیدا کنم که به ما ملحق شوند اما این کار با توجه به برگزیت چندان ساده نیست.»

رانگنیک:« اعضای هیئت مدیره و من در آینده نظرات مشابهی خواهیم داشت. مهم است که تغییرات زیادی در سطح مدیریتی صورت نگیرد.»

رانگنیک:« الان زمان صحبت درباره بازیکنان جدید نیست. فهرست تیم مطمئن کوچک نیست. شاید بعد از کریسمس فرصتی برای صحبت درباره نقل و انتقالات باشد. تجربه من می‌گوید که خرید بازیکن در زمستان دشوار است. »

رانگنیک:« شما همیشه باید سبک فوتبال‌تان را طوری سازگار کنید که بازیکنان در آن جا بیفتند و این موضوع نباید برعکس باشد. کریستیانو به عنوان یک بازیکن 36 ساله بسیار حرفه‌ای و فوق العاده است.»

 

1670263

 

رانگنیک:« برای در دست گرفتن کنترل بازی در آینده باید بسیار فعال بود. داشتن این هواداران به ما در نیمه دوم بازی روز گذشته کمک کرد و من نمی‌توانم این کار را در یک یا دو هفته انجام دهم. سبک بازی ما صرفا به پرسینگ یا پرسینگ متقابل بستگی ندارد، بلکه به کنترل بازی مربوط است.»

رانگنیک:« چیزی که من از رونالدو دیدم این است که او آمادگی این را دارد که هرکاری لازم است برای کمک به تیم انجام دهد.»

رانگینک:« دیروز بازی رونالدو را دیدم و هرگز ندیده بودم که کسی در سن 36 سالگی تا این حد از نظر بدنی آماده باشد. او به راحتی می‌تواند تعیین‌کننده باشد.»

رانگنیک:« همه چیز باید بازی به بازی و قدم به قدم پیش برود. باید اطمینان حاصل کنید که بیشترین شانس را برای پیروزی در بازی بعدی دارید. بازیکنان باید فرصت داشته باشند ایده‌هایی که من در اختیارشان قرار می‌دهم را دنبال کنند و بدانند که می‌خواهیم در آینده چطور بازی کنیم.»

رانگنیک:« پپ گواردیولا سه سال است که در سیتی حضور دارد، کلوپ از پنج سال پیش در لیورپول بوده و توخل در ماه فوریه به چلسی آمد اما از نظر زمانی آنها کمی از ما جلوتر هستند. من از بازیکنانی که در حال حاضر در تیم داریم بسیار راضی هستم.»

رانگنیک:« من در دانشگاه انگلیسی خواندم تا معلم این زبان باشم و در برایتون زندگی کردم. از آن زمان عاشق فوتبال انگلیس شدم. من نحوه حمایت از تیم‌ها را ستایش می‌کنم. فوتبال برای من خالص‌ترین احساس در این جو است.»

 

1670260

 

رانگنیک:« باشگاه‌های فوتبال بسیار کمی در دنیا از چنین حمایتی برخوردار هستند. این فوتبال در خالص‌ترین نوع خود است.»

رانگنیک در واکنش به شایعه دریافت پاداش برای جذب هالند:« :« 10 میلیون برای هالند، 10 میلیون برای امباپه، 10 میلیون برای لواندوفسکی، 10 میلیون برای کیمیش. این‌ها مزخرف هستند. چنین بندی در قرارداد من وجود ندارد.»

رانگنیک:« افرادی که من با آنها صحبت کرده‌ام به وضوح گفتند که این شغل شش ماهه است. ما درباره این که در تابستان بعد چه رخ خواهد داد حرف نزدیم. شاید به آنها پیشنهاد دهم که یک سال با من کار کنند.»

رانگنیک:« بی‌صبرانه منتظر بازی پنج شنبه بودم. روز گذشته در جایگاه حضور داشتم و حس کریک را درک می‌کردم. بازی ممکن بود 3-3 شود. شما دوست ندارید در چنین بازی‌هایی مربی باشید. در آخر من از نتیجه‌ای که کسب کردیم بسیار خوشحال بودم.»

رانگنیک:« من می‌دانم هالند چه بازیکن خوبی است اما همه دنیا از کیفیت او خبر دارند. ما در این تیم بازیکنان هجومی بسیار خوبی داریم و نیازی به صحبت درباره بازیکن دیگری نیست.»

رانگنیک:« در دنیای ایده‌آل ما برای قهرمانی بازی می‌کنیم. می‌خواهیم به صورت مداوم در لیگ قهرمانان حضور داشته باشیم. باید منتظر قرعه باشیم تا ببینیم که امسال تا چه مرحله‌ای پیش خواهیم رفت.»

 

1670261

 

رانگنیک:« من تماس تلفنی طولانی مدتی با جوئل گلیزر داشتم. همچنین با اوله صحبت کردم که نظرش درباره تیم را با من مطرح کرد.»

رانگنیک:« هفته پیش به دنبال بررسی دوران بست و چارلتون بودم و در گوگل درباره معروف‌ترین بازیکنان جستجو کردم. می‌توان از بازیکنان حاضر در این باشگاه در 50 یا 60 سال گذشته چهار تیم درجه یک به میدان فرستاد.»

رانگنیک:« من از فاجعه مونیخ هم خبر دارم. میراث این باشگاه واقعا خاص است. ما باید از این میراث پیروی کنیم و اطمینان داریم که برای دی ان ای آن ارزش قائل خواهیم بود.»

رانگنیک:« فوتبال مدرن در 10 سال گذشته کاملا به فوتبالی فیزیکی‌تر و رو به جلوتر تبدیل شده است. شما برای بهبود شرایط یک تیم نیاز دارید که بدن و ذهن را با هم تمرین دهید.»

رانگنیک:« همه بازی برابر آرسنال را دیدند. نیمه اول متزلزل بودیم و گلی از روی بدشانسی دریافت کردیم. حتی خود من هم بعد از گل گفتم دخیا کجاست؟ این ضربه بدی برای تیم بود، آنها اعتماد به نفس‌شان را از دست داده‌اند.»

رانگنیک:« این که توانستیم پیش از پایان نیمه اول بازی برابر آرسنال را به تساوی بکشانیم بسیار مهم بود. می‌شد پتانسیل پیروزی را دراین تیم دید.»

 

 

دیدگاه‌ها