کد خبر : 1795802 | 12 آذر 1400 ساعت 14:08 | 51.2K بازدید | 89 دیدگاه

بگویند نبود هوادار به نفع من است، خنده دار است

مجیدی: تیم من، بهترین تیم لیگ برتر است

سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از شهرآورد تهران گفت که امروز وضعیت وریا غفوری و آرش رضاوند برای دیدار با پرسپولیس مشخص می شود.

مجیدی: تیم من، بهترین تیم لیگ برتر است

 

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره و برخلاف اعلام سازمان لیگ، نشست خبری فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در محلی برگزار شد که این باشگاه اعلام کرده بود. مجیدی در کنفرانس خبری پیش از دربی اعلام کرد که تیم او بهترین تیم لیگ برتر است و به این مسئله ایمان دارد.

 

در زیر نشست خبری سرمربی استقلال را می خوانیم:

 

 

* نشست های سازمان لیگ درون بانک برگزار می شود!


از باشگاه استقلال و آقایان نوریفر و نصیری تشکر می کنم. کمی شکل و شمایل کنفرانس گرفت. در دو بازی قبل که در سازمان لیگ نشست خبری را برگزار کردیم، پایین آن بانک است و ما باید از داخل بانک رد می شدیم. یک روز می خواستم به کنفرانس خبری بروم یک نفر گفت کجا می روید؟ باید فیش بگیرید! من گفتم کار بانکی ندارم و می خواهم به طبقه بالا و سازمان لیگ بروم. از این بابت از باشگاه استقلال تشکر می کنم.

 

 

* استقلال بهترین تیم لیگ است


اولین چیزی که می شود گفت این است دربی همیشه برای هر دو تیم حساس است. با توجه به شرایطی که اکنون وجود دارد، یک امتیاز نه به درد ما می خورد و نه پرسپولیس. فکر می کنم هر دو تیم برای پیروزی به میدان می روند. نظر شخصی من این است که استقلال، تیم من، بهترین تیم لیگ است. گذر زمان ثابت خواهد کرد که من چرا این حرف را در کنفرانس مطرح کردم. من به تک تک بازیکنانم ایمان داریم. هم بازیکنان باهوشی هستند و هم بازیکنانی هستند که می توانند انتظارات را برآورده کنند. پرسپولیس هم بازیکنان و کادرفنی بسیار خوبی دارد. طبیعتا بازی سختی برایمان خواهد بود ولی تمام ذهنیت و تفکرات من برای بازی فردا، یک دیدار هجومی و کسب 3 امتیاز بازی است.

 

 

* غفوری را این هفته در اختیار نداریم


متأسفانه آقای وریا غفوری دچار مصدومیت شده است. او هفته قبل بازی فوق العاده ای انجام داد ولی متأسفانه ایشان را این هفته در اختیار نداریم. در این لحظه تیم پزشکی در حال تلاش هستند که ایشان را به بازی برسانند. آقای رضاوند هم مصدوم هستند و پس از تمرین امروز تصمیم می گیریم که این بازیکنان در لیست فردا باشند یا نباشند.

 

 

* انتخاب این داور خوب بود


هر موقع بخواهیم صحبت کنیم، آقایان جمله ای را یاد گرفته اند و می گویند فرار رو به جلو. تیم من در این فصل باخت نداشته و 4 تساوی دارد که سه مورد آن بجز دیدار با صنعت نفت در نشست خبری گفته ام تیم من خوب بازی نکرده است چون توانایی تیم ما بالاست. هیچ وقت امکان ندارد من در عرصه مربیگری و بعد از نتیجه نگرفتن تیمم دو کار انجام دهم: یکی اینکه بگویم بازیکنم بد بازی کرد یا داور بد بود. به بازیکنان هم گفته ام، شکست مال سرمربی است. نمی دانم چرا تا ما حرف می زنیم آقایان می گویند فلانی فرار رو به جلو می کند. خود من اعلام کردم که تنها بازی واقعا از بازیکنان راضی بودم، بازی قبل بود. ما همچین تیمی در لیگ نداریم که بتواند در یک نیمه 8، 9 موقعیت ایجاد کند. بروید بازی ها را ببینید. ولی به نظر من انتخاب این داور (موعود بنیادی فر) برای دربی انتخاب خوبی بود.

 


* بگویند نبود هوادار به نفع من است، خنده دار است


فکر می کنم در این 2 سال که سرمربی استقلال بوده ام، در حضور تماشاگران استقلال تیمم نباخته است. مطمئن باشید استقلال یعنی هوادار اصلا بدون هوادار معنی ندارد. بروید از بازیکنان استقلال سوال کنید وقتی که می خواهند تیم استقلال را انتخاب کنند، 50 درصد انتخابشان بخاطر هواداران استقلال است. زمانی که خود ما بازیکن بودیم و وارد تونل می شدیم، اول نگاه می کردیم ببینیم چقدر تماشاگر آمده است. بازیکنان هم همینطور هستند. حضور تماشاگران انگیزه دو برابری به بازیکنان می دهد. چطوری می گویند به نفع من است؟ مطمئن باشید این بزرگترین امتیاز و پوینت استقلال است که من در عرصه مربیگری در این تیم را ندارم. اصلا این حرف خنده دار است. وقتی هوادار در استادیوم باشد، بازیکن انگیزه بیشتری دارد و بیشتر تلاش می کند. امیدوارم مسئولین کاری کنند که هواداران به استادیوم برگردند. فوتبال بدون هوادار هیچ معنی و مفهومی حداقل برای من ندارد.

 


* گلر استقلال در دربی؟ درباره ترکیب صحبت نمی کنم


اجازه بدهید در مورد ترکیب و انتخاب گلر صحبت نکنیم. شما باشگاه های بزرگ دنیا را ببینید. مثلا منچستر سیتی پول ندارد بازیکن بخرد و به بازیکن 17 ساله بازی می دهد؟ جوانان باید بیایند کار کنند و کار را در دست بگیرند. شما گلر ما را مثال زدید ولی ما امسال بازیکنان جوان خیلی خوبی داریم. مطمئن باشید این افراد در آینده بازیکن تیم ملی خواهند بود. من امسال سعی کردم در تیمم از بازیکنان جوان استفاده کنم که چندین سال برای استقلال بازی کنند. شما همین امیرحسین حسین زاده، امیرعلی صادقی، سبحان خاقانی، همه بازیکنانی هستند که در آینده حریف های زیادی برای گفتن دارند.

 

 

* اتفاقات منفی روی تیم بخاطر تبلیغات محیطی؟ به آن فکر نمی کنم


مجیدی درباره اینکه ممکن است بخاطر محیطی اتفاقاتی به ضرر استقلال رخ دهد گفت: با احترام به شما نه در مورد این مسائل فکر می کنم و نه برایم مهم است. اجازه بدهید من در حیطه کاری خودم که کار فنی است صحبت کنم و اصلا به این مسائل فکر نمی کنم.

 

 

* ما تغییرات زیادی نداشته ایم


وی درباره تغییرات در ترکیب تیمش گفت: من فکر نمی کنم اینطور باشد. شما ترکیب ما در بازی های گذشته را ببینید. تغییر زیادی نداشتیم. تغییری در سیستم بازی داشتیم که براساس تیم مقابل سیستم استقلال را عوض کردیم.

 

 

* در مورد صحبت های مدیران عامل سرخابی هیچ اطلاعی ندارم


من با بازیکنانم در طول هفته صحبت کردم. برای دربی، مهمترین نکته تمرکز است. از آنها خواهش کردم که هیچ چیزی تمرکز بازیکنانم را به هم نزند. این موردی که شما مطرح کردید را من دقیقا به بازیکنانم گفتم که اصلا وارد این مسائل نشوند. سعی می کنم بیشتر کار تیمی را روی بخش فنی تیم بگذارم. خود من نیز سعی می کنم مانند سایر بازیکنان به این مسائل ورود نکنم. یعنی از جزئیاتش هم اطلاعی ندارم.

دیدگاه‌ها