کد خبر : 1795805 | 12 آذر 1400 ساعت 14:22 | 5K بازدید | 2 دیدگاه

نتایج سینوسی‌مان نتیجه قضاوت داوران بوده است!

کمالوند: این تیم را در لیگ برتر حفظ می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ابراز امیدواری کرد که تیمش فردا با پیروزی و دست پر تهران را ترک کند.

 کمالوند: این تیم را در لیگ برتر حفظ می‌کنم

به گزارش "ورزش سه" فراز کمالوند بعد از گذراندن یک جلسه محرومیت انضباطی خود مقابل پرسپولیس، امروز در نشست خبری دیدار فردای تیمش مقابل هوادار تهران حاضر شد و پاسخگوی اصحاب رسانه بود؛ کمالوند در بخش ابتدایی صحبت‌هایش گفت: بازی سختی برابر هوادار داریم، می‌دانیم هوادار تیم بسیار خوبی محسوب می‌شود و از نظر کیفیت فنی خوب هستند و آقای عنایتی هم اشراف خوبی به این تیم دارد. امیدوارم بازی بسیار خوبی ارائه کنیم تا بیینندگان، رضایت کاملی از این مسابقه داشته باشند.

 

کمالوند در واکنش به سوالی درباره میزبانی هوادار در ورزشگاه انقلاب کرج پاسخ داد: نسبت به زمین اشراف ندارم چون زمین را ندیدم اما مشکل زمین در اکثر ورزشگاه‌های ایران وجود دارد؛ در تهران وقتی شیرودی و تختی از بین رفتند، دیگر زمینی وجود ندارد که بتوان روی آن فوتبال بازی کرد. فوتبال ما تا حرفه‌ای نشود همین مشکلات وجود دارد.

 

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره روند نتیجه‌گیری تیمش هم گفت: تیم ما نتایج سینوسی گرفته که دلایل غیر فنی دارد و نتیجه قضاوت داوران بوده است؛ باشگاه از من خواسته تیم را در لیگ برتر حفظ کنم که این کار را می‌کنم.

 

او در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره حمایت‌های انجام شده هم توضیح داد: نماینده شهر و فرماندار و اعضای هیات‌مدیره درصدد هستند که مشکلات را حل کنند؛ الان زمین ورزشگاه ما کیفیت خوبی دارد و یکی از زمین‌های خوب لیگ است.

 

دیدگاه‌ها