کد خبر : 1795807 | 12 آذر 1400 ساعت 14:24 | 26.5K بازدید | 10 دیدگاه

ظاهرا توافقات انجام شده

شرکت تجهیز:آزادی فردا در اختیار استقلال است

معاون شرکت توسعه و تجهیز می‌گوید که تبلیغات محیطی بازی دربی در اختیار استقلال خواهد بود.

 شرکت تجهیز:آزادی فردا در اختیار استقلال است

به گزارش ورزش سه، در حالی که تبلیغات محیطی شهرآورد به مسئله ای مناقشه برانگیز بین تیم میزبان یعنی استقلال و سازمان لیگ تبدیل شده، معاون شرکت توسعه و تجهیز از تیم میزبان حمایت کرده تا آبی‌ها دست بالاتر را داشته باشند.

 

محمد خدایی در این خصوص گفته است: وظیفه شرکت تجهیز این است که با باشگاه ها قرارداد اجاره زمین را ببندد و ما عملا هیچ قراردادی با سازمان لیگ نداریم و این باشگاه ها هستند که مستقیما طرف حساب سازمان لیگ هستند. ما در سال های گذشته هم از سالیان سال باشگاه ها با تبلیغات و بدون تبلیغات قراردادشان بسته می‌شد.

 

وی افزود: در بازه زمانی اتفاقاتی افتاده ولی در همان چندین هفته قبل هم درخواست باشگاه استقلال این بود که من تبلیغات می‌خواهم و می‌خواهم مستقیما خودم تبلیغ کنم که آن مساله پیش آمد که قبل از آن هم یک صورت جلسه ای بود که سازمان لیگ با باشگاه استقلال توافق کرده بودند که باشگاه استقلال کارگزاری تبلیغات خودش را خودش به عهده بگیرد. سازمان لیگ برای ۲۴۰ بازی درآمد حاصله اس برای تبلیغات ۲۰۰ میلیارد تومان بود و باشگاه پرسپولیس و استقلال برای ۳۰ بازی اعلام کردند ما ۳۰۰ میلیارد تومان درآمد ایجاد می‌کنیم؛ یعنی اگر برای ۲۱۰ بازی دیگر هم یک درآمد ۱۰۰ یا ۲۰۰ میلیاردی اتفاق می‌افتاد، درآمدهای باشگاه های کشور از بحث تبلیغات از ۲۰۰ میلیارد به ۴۰۰ یا ۵۰۰ میلیارد ارتقا پیدا می‌کند.

 

او که در برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد، با اشاره به دغدغه دو تیم سرخابی ها عنوان کرد: چون استقلال و پرسپولیس تیم هایی هستند که هوادارنشان دغدغه زیادی دارند و مثل سایر باشگاه ها موصوع درآمدی برایشان مهم است چون شما هر لحظه خبرهایی را دارید که باشگاه ها به دلیل عدم تامین منابع مالی با مشکلات عدیده ای مواجه می‌شود و من احساس می‌کنم سازمان لیگ هم باید این دغدغه را داشته باشد چون روی پا ماندن فوتبال کشور به این است که بحث درآمدی بالانس شود و بتوانند هزینه های روزمره را جوابگو باشند و ظرفیت ارتقایی را پیش روی خودشان برنامه ریزی کنند.

 

معاون شرکت توسعه و تجهیز در مورد بازی دربی توضیح داد: برای بازی هم ظاهرا باشگاه استقلال با سازمان لیگ با زحمتی که عزیزان در وزارت ورزش کشیده‌اند تقریبا توافقات نهایی انجام شده و من فکر نکنم مشکل خاصی داشته باشیم ولی چون فردا باشگاه استقلال میزبان است ما طبق قرارداد امکانات را در اختیارشان را قرار می‌دهیم.

 

وی در پایان راجع به سازمان لیگ گفت: ما چون طرف حساب سازمان لیگ نیستیم، روابط فی ما بین باشگاه و سازمان لیگ را نمی‌توانیم دخالت کنیم چون ما باید طبق قوانینی گه خود سازمان لیگ اعلام می‌کند ما باید در اختیار باشگاه قرار بدهیم و باشگاه استقلال است که بر اساس ضوابط سازمان لیگ و خودشان باید فضا را آماده کنند که برنامه بازی اجرا شود. اصلی ترین بحثی وه وجود دارد و عقل سلیم هم می‌گوید که خواسته باشگاه استقلال، خواسته ناحقی نیست. باشگاه استقلال حدود یک ماه است که پیگیر است که این اتفاق رخ بدهد ولی بعضی مواقع ما می‌بینیم که دقیقه ۹۰ یک اتفاقی می‌افتد و ظاهرا یک قراردادی را روز چهارشنبه در اختیارشان قرار داده‌اند. این اتقاق می‌توانست زودتر رخ بدهد. به هر شکلی این اگر در جهت منافع فوتبال کشور است همه ما باید بیشتر همت کنیم و ترغیب کنیم که این اتفاق بیفتد.

دیدگاه‌ها