کد خبر : 1795811 | 12 آذر 1400 ساعت 14:33 | 51.1K بازدید | 34 دیدگاه

حواشی نشست خبری مجیدی در هتل اسپیناس

پرسپولیس اجبارا در زمین بازی استقلال! (عکس)

نشست مطبوعاتی فرهاد مجیدی سرمربی استقلال پیش از دربی در هتل اسپیناس تهران برگزار شد.

پرسپولیس اجبارا در زمین بازی استقلال! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، این یک استفاده از حق قانونی یا خودنمایی دوباره استقلالی ها درباره قوانین جاری سازمان لیگ برتر، برگزار کننده مسابقات فوتبال در ایران بود. آبی ها پیشنهاد برگزاری کنفرانس خبری پیش از دربی به میزبانی این باشگاه را 48 ساعت قبل از دربی مطرح کردند و سپس امروز آن را به اجرا درآوردند. آن هم در شرایطی که باشگاه پرسپولیس حاضر نشد در این مسیر استقلالی ها را همراهی کند و مربی خود (حمید مطهری) را به محل برگزاری نشست ها در سازمان لیگ فرستاد.

 

 

موضوع برگزاری نشست های مطبوعاتی پیش از بازی، همواره باعث چالش شده و نکته دار بوده است. خیلی از مربیان به واسطه زمانی که برای انجام این نشست ها و حضور در سازمان لیگ باید بگذارند، از حضور در آن اکراه داشته اند. اما اگر الگویی که امروز توسط باشگاه استقلال ارائه شد؛ که شامل حضور اسپانسرهای تبلیغاتی است جا بیفتد، شکل برگزاری نشست ها با کیفیت تر و بهتر خواهد بود و مربیان در راستای منافع خود و باشگاه با رغبت بیشتری در آنها حضور پیدا می کنند.

 

 

جالب اینکه با وجود اینکه باشگاه پرسپولیس امروز با استقلال همراهی نکرد، اما ساعاتی پیش با انتشار اطلاعیه ای در وب سایت خود اعلام کرده از این به بعد از نشست های مطبوعاتی طبق آیین نامه برگزاری بازی ها، میزبانی خواهد کرد و نشست سرمربی این تیم پیش از بازی با هوادار را خود باشگاه پرسپولیس برگزار می کند.

 

افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس هم با لحنی گلایه آمیز در برنامه ورزش و مردم در این باره صحبت هایی مطرح کرد که البته کمی با اطلاعیه باشگاه پرسپولیس متفاوت بود اما از این صحبت پیداست که آنها در بازی برگشت خود میزبان نشست مطبوعاتی خواهند بود و حالا نوبت استقلال است که در آنجا حرکت پرسپولیس را تلافی کرده و در آن نشست حضور پیدا نکند.

 

1670257

 

تصاویری که می بینید مربوط به نشست مطبوعاتی امروز با حضور فرهاد مجیدی و محمد نوریفر است.

دیدگاه‌ها