کد خبر : 1795814 | 12 آذر 1400 ساعت 14:57 | 135.2K بازدید | 60 دیدگاه

مجادله تبلیغات محیطی در یک موقعیت تازه

اختصاصی: دربی به چک 39 میلیاردی گره خورد!

اتفاقی مشابه آنچه در بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان رخ داد، در دربی فردا دور از ذهن نیست.

اختصاصی: دربی به چک 39 میلیاردی گره خورد!

به گزارش "ورزش سه" ساعتی پیش خدایی معاون شرکت توسعه و تجهیز اعلام کرد توافقاتی بین طرفین ماجرای تبلیغات محیطی انجام گرفته است؛ او البته از قید «ظاهراً» برای تشریح این موقعیت استفاده کرد. او گفت: ورزشگاه آزادی فردا در اختیار استقلال خواهد بود.

 

استقلال میزبان دربی فرداست و بعد از دو هفته غیبت در زمین آزادی پس از مسابقه نساجی، قصد دارد دوباره آزادی را با تبلیغات محیطی مدنظر خود مقابل دوربین‌های تلویزیونی آرایش بدهد؛ اما در طرف مقابل سازمان لیگ که به شدت از تحرکات استقلال در زمینه تبلیغات محیطی عصبانی است، قصد ندارد میدان را خالی کند، اما پس از آن‌که صادق درودگر در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد که طبق قانون خود سازمان لیگ مجری تبلیغات محیطی خواهد بود و دیگر باشگاه‌ها حق فعالیت در این زمینه را ندارند، ادامه نامه‌نگاری‌ها و حضور نهادهای بالادستی در این موضوع باعث شده تا دوباره استقلال در این رقابت از سازمان لیگ جلو بیفتد و حالا در صورت تحویل تضامین، کلیه تبلیغات محیطی بازی فردا را این باشگاه برعهده می‌گیرد.

 


سعید فتاحی از مسئولان اجرایی استقلال تاکید کرد مدیریت تبلیغات دربی فردا با استقلال خواهد بود

 

 

در این زمینه تلاش ما برای ارتباط با مسئولان سازمان لیگ که هفته گذشته مقابل اتفاقات بازی پرسپولیس-نفت مسجدسلیمان کوتاه نیامده و در نهایت با دخالت وزیر ورزش، بازی را با شرایط مدنظر خود برگزار کردند، بی‌ثمر بود و تماس گرفتیم که نتیجه خاصی از گفتگوی ما حاصل نشد و آن‌ها قصد ندارند فعلا در این زمینه اعلام نظر کنند؛ اما به نظر می‌آید اگر باشگاه استقلال بتواند فردا چک تضمینی به مبلغ 39 میلیارد تومان را به سازمان لیگ برساند، در نهایت توافق انجام شده بین طرفین به مرحله اجرا در خواهد آمد.

 

چک تضمین باشگاه استقلال به سازمان لیگ، بابت کلیه مسابقات برگزار شده به میزبانی این باشگاه تا پایان رقابت‌های لیگ است و حالا باید دید که کارگزار و اسپانسر باشگاه استقلال زیر بار تحویل آن به سازمان لیگ خواهند رفت یا خیر ... به اعتقاد مسئولان برگزارکننده فوتبال ایران، تحویل این چک تضمین به منزله راستی‌آزمایی کارگزار باشگاه استقلال خواهد بود.

 

 

بازی پرسپولیس - نفت مسجدسلیمان به دلیل تنش میان مسئولان ورزشگاه آزادی و سازمان لیگ با تاخیر آغاز شد

 


البته هنوز موضع باشگاه استقلال و شخص مصطفی آجورلو در این زمینه مشخص نیست و باید دید او حاضر است که بازی را با قوانینی که سازمان لیگ در نظر دارد یا همان‌طور که تا به‌حال قدم به قدم پیش رفته، موقعیت را طوری پیش می‌برد که بتواند نظر نهایی خود را به این موضوع حاکم کند.بخش زیادی از صحبت‌های آجورلو در صحبت‌های جنجالی‌اش با هواداران که دو شب پیش انجام شد، معطوف به همین موضوع بود و او قصد دارد با تمام توان در این مسیر پیش برود.

 

به نظر می‌رسد در ساعات اداری فردا تا شروع دربی نیز شرایط پرتنشی پیش‌روی دو ضلع برگزارکننده بازی-سازمان لیگ و باشگاه استقلال- خواهد بود و در حال حاضر برگزاری سر وقت دربی، می‌تواند یک علامت سوال بزرگ پیش از این مسابقه مهم باشد که البته نهادهای بسیاری در برگزاری آن با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال همکاری می‌کنند و هر تصمیمی هزینه‌های سنگین و داستانهای مختلفی پشت سر خود دارد.

دیدگاه‌ها