کد خبر : 1795815 | 12 آذر 1400 ساعت 15:00 | 53.1K بازدید | 21 دیدگاه

ادعای ایندیپندنت

قیمت نجومی بارسلونا روی هافبک مورد نظر منچستر

بارسلونا حاضر نیست فرانکی دی یونگ را با رقمی کمتر از 90 میلیون یورو از دست بدهد.

قیمت نجومی بارسلونا روی هافبک مورد نظر منچستر

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نمایش های درخشان فرانکی دی یونگ در ترکیب آژاکس بود که چشم باشگاه‌های بزرگ اروپایی به این ستاره جوان و هلندی دوخته شد اما نهایتاً این بارسلونا بود که گوی سبقت را از رقبای خود از جمله پاری‌سن‌ژرمن ربود و توانست این بازیکن آینده‌دار را به خدمت بگیرد.

 

 

1655208

 

 

در حالی که تصور می‌شد فرانکی دی یونگ به یک مهره تاثیرگذار و کلیدی در بارسلونا تبدیل شود اما او هرگز نتوانسته انتظارات را در نوکمپ برآورده کند. اگرچه ستاره هلندی طی مدت زمان حضور خود در بارسا بازیکن ثابت و اصلی بوده اما در ارائه عملکردی مشابه با آن چیزی که در آژاکس به نمایش می‌گذاشت، ناتوان بوده است.

 

 

1649057

 

 

شایعاتی اخیرا در مورد قرار گرفتن دی یونگ در فهرست فروش بارسا منتشر شده و حتی گفته می شود منچستریونایتد که از تمدید قرارداد پل پوگبا ناامید است، قصد جذب ستاره هلندی را دارد. طبق ادعای "ایندیپیندنت"، بارسلونا در پاسخ به منچستر، قیمت دی یونگ را 90 میلیون یورو عنوان کرده است.

در صورت پیوستن دی یونگ به یونایتد، او دوباره می تواند با دونی فن دبیک هم تیمی شود. این دو از بزرگترین استعدادهای آژاکس در فصل 19-2018 محسوب می شدند و تیم هلندی را تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز رساندند.

 

دیدگاه‌ها