کد خبر : 1795820 | 12 آذر 1400 ساعت 15:39 | 25K بازدید | 12 دیدگاه

ادعای اسپورت:

گزینه ژاوی برای جانشینی فاتی در فینال چمپیونزلیگی

بارسا چهارشنبه این هفته دیدار فینال گونه ای در زمین بایرن مونیخ پیش رو دارد.

گزینه ژاوی برای جانشینی فاتی در فینال چمپیونزلیگی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با تساوی خانگی برابر بنفیکا همه چیز برای صعود به دور بعد لیگ قهرمانان را به روز پایانی و برابر بایرن موکول کرد. بارسلونا در صورت پیروزی بر بنفیکا به یک هشتم نهایی صعود می کرد ولی حالا محکوم به پیروزی در زمین بایرن مونیخ است و در غیر این صورت احتمالا به لیگ اروپا می رود، مگر اینکه بنفیکا در خانه خود نتواند از سد دیناموکیف قعرنشین بگذرد.

 

 

1653017

 

 

در بارسلونا خوشبین بودند که آنسو فاتی بتواند هر طور شده به این بازی فینال گونه برسد اما امروز خوان لاپورتا رئیس باشگاه در مصاحبه خود تایید کرد که فاتی مشکل بتواند به این بازی برسد و او را باید غایب بزرگ جدال آلیانس آرنا دانست.

 

 

1661736

 

 

در بازی های اخیر بارسا جای فاتی را الیاس، اِز عبده و یوسف دمیر پر کرده اند ولی طبق ادعای اسپورت، روز بازی با بایرن مونیخ، عثمان دمبله در پست فاتی به میدان خواهد رفت. ستاره فرانسوی همواره به عنوان بال راست یا چپ به میدان رفته ولی قرار است مهاجم نوک باشد.

 

 

1669967

 

 

دمبله که مدت ها مصدوم بوده، در بازی برابر ویارئال وارد زمین شد و روند مسابقه را تغییر داد. هرچند او تنها 73 دقیقه در فصل جاری به میدان رفته ولی در بازی فردا برابر بتیس ژاوی قصد دارد از او در نوک حمله استفاده کند تا بیش از پیش مهیای بازی حساس برابر بایرن شود. باید دید این ریسک ژاوی جواب خواهد داد یا خیر؟

دیدگاه‌ها