کد خبر : 1795824 | 12 آذر 1400 ساعت 16:10 | 29.7K بازدید | 11 دیدگاه

رویای کودکی‌ات را دنبال کن

دعوت آنچلوتی از امباپه برای پیوستن به رئال

سرمربی ایتالیایی رئال به کیلیان امباپه توصیه کرد که به رئال مادرید ملحق شود.

دعوت آنچلوتی از امباپه برای پیوستن به رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا شب در زمین رئال سوسیداد به میدان خواهد رفت. جدالی بین تیم های اول و سوم جدول که بدون شک جذاب خواهد شد.

رئال پس از هفت برد متوالی به این بازی رسیده در حالی که سوسیداد، چند هفته ای است شرایط خوبی را تجربه نمی کند.

 

 

1669923

 

 

رئال در دو بازی اخیر برابر سویا و بیلبائو تحت تاثیر حریف قرار داشت ولی در نهایت توانست پیروز شود. از کارلو آنچلوتی سرمربی رئال این انتقاد مطرح است که تنها روی تعداد محدودی بازیکن حساب باز کرده و به نیمکت نشینان خود اعتماد ندارد که این باعث خستگی بازیکنان اصلی شده است.

کارلتو در پاسخ به سوالی در این رابطه گفت:« از این حیث زنگ خطری حس نمی کنم و به خوبی تیم را تحت نظر دارم. تقریبا همه در دسترس هستند و حتی گرت بیل نیز به تمرینات برگشته است. البته او فردا با ما نخواهد بود. همه تیم از لحاظ بدنی در شرایط مطلوبی قرار دارند. تنها در دو بازی برابر شاختار و بارسا ترکیب اصلی را تکرار کردم و مثلا برابر الچه مارسلو بازی کرد یا رودریگو و آسنسیو را باهم تعویض کرده ام.»

 

سیستم چرخشی برابر سوسیداد به دلیل در پیش بودن دو بازی حساس برابر اینتر و اتلتیکو:« به اینتر و اتلتیکو فکر نمی کنم و فردا بهترین ترکیب ممکن روانه میدان خواهد شد. حتی کاسیمیرو با اینکه 4 کارت زرد دارد نیز از ابتدا بازی خواهد کرد. تیمی برنده مقابل سوسیداد به زمین می فرستم. اینکه کاسیمیرو، مودریچ و تونی کروس می توانند سه بازی متوالی خط هافبک ما را تشکیل دهند، دغدغه ام نیست. نگاه می کنم بازیکن برای بازی توان بدنی دارد یا خیر. مثلا اگر مودریچ خوب استراحت نکرده باشد، قطعا بازی نخواهد کرد.»

 

 

1669900

 

 

مهارهای عالی تیبو کورتوا:« بله، برابر بیلبائو کورتوا چندین بار ما را نجات داد. هر تیمی برای نتیجه گیری به دروازه بانی بزرگ مثل کورتوا نیاز دارد.»

 

وضعیت هازارد:« شاید او هنوز انتظارات را برآورده نکرده ولی دیگر مصدوم نیست و شرایط حضور در میدان برای بازی های پیش رو را دارد.»

 

 

1664743

 

 

فاصله 7 امتیازی در صدر جدول:« دو بازی قبلی را باید پیروز می شدیم چرا که می دانستیم فاصله با رقبا را افزایش خواهیم داد ولی لالیگا برابرتر از گذشته است و معتقدم تا هفته پایانی تکلیف قهرمان مشخص نخواهد شد.»

 

اگر به فوتبال بر می گشتید، دوست داشتید جای کدام بازیکن کنونی باشید:« جای یک مهاجم مثل کریم بنزما، وینیسیوس یا هالند. در دوران فوتبالم به اندازه کافی گلزنی نکردم.»

 

 

1669415

 

 

پیوستن به رئال، رویای کودکی امباپه:« کودکان باید رویاهای شان را تعقیب کنند. من هم از بچگی دوست داشتم در سری آ بازی کنم و به این هدف نیز رسیدم.»

 

 

1670275

 

 

یارگیری های فشرده و خطاهای شدید روی وینیسیوس:« طبیعی است که بهترین بازیکنان در زمین کار راحتی نداشته باشند و حریفان روی مهارشان تمرکز کنند ولی فکر نمی کنم به قصد مصدوم کردن او وارد میدان شوند.»

 

ایسکو در بازی برابر گرانادا وقتی متوجه شد به زمین نخواهد رفت، از گرم کردن خودداری کرد و کارلتو برای جلوگیری از حاشیه او را به زمین فرستاد ولی در سه بازی اخیر حتی یک دقیقه هم به وی دستور گرم کردن داده نشده است.

سرمربی ایتالیایی در این مورد گفت:« اگر موردی باشد، توضیح خواهم داد ولی اگر ایسکو اخیرا گرم نکرده، حتما نیازی نبوده است. وقتی جلو هستیم و یک هافبک خسته است، ایسکو را به زمین نمی فرستم چون او یک بازیکن با خصوصیات هجومی است. در بازی های اخیر از رقیب جلو بودیم و نیازی به ورود ایسکو حس نشد. همین»

 

 

دیدگاه‌ها