کد خبر : 1795832 | 12 آذر 1400 ساعت 16:22 | 37K بازدید | 17 دیدگاه

نصیرزاده مطرح کرد:

آخرین وضعیت مهاجم گابنی و شکایت استقلال

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال عقیده دارد همراهی مهاجم گابنی در دو دیدار گذشته گل گهر منجر به تغییر نتیجه بازی نخواهد شد.

آخرین وضعیت مهاجم گابنی و شکایت استقلال

به گزارش "ورزش سه"، ماجرای بازیکن گابنی گل گهر و حضور او در ترکیب این تیم در دو دیدار مقابل استقلال و پیکان این روزها حسابی جنجالی شده و این دو باشگاه مدعی غیر قانونی بودن حضور او در ترکیب تیم سیرجانی هستند و به همین دلیل با شکایت از باشگاه گل گهر از فدراسیون فوتبال خواستار تغییر نتیجه بازی رو در رو شده‌اند.


ماجرا از آن قرار است که اطلاعات دقیقی از این بازیکن در اینترنت وجود ندارد و از همین رو شرایط امضای قرار داد و صدور کارت بازی برای او به واسطه استعلامی صورت گرفت که فدراسیون فوتبال گابن آن را ارسال کرده و حالا ادعا شده که اطلاعات فدراسیون فوتبال گابن مبنی بر حضور اریک بایناما در چهار دیدار ملی این کشور نادرست بوده است.


هوشنگ نصیرزاده، کارشناس حقوقی و عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در گفتگو با ایلنا در این خصوص گفت: بنده در جریان اتفاقاتی که رخ داده و شبهاتی که وارد شده نیستم ولی عنوان نماینده باشگاه‌ها در هیات رییسه فدراسیون فوتبال نظرم را در این خصوص می‌گویم.

 

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال برای جذب بازیکنان خارجی ملاک‌هایی برای سنجش کیفیت آنها قرار داده که بر حسب کشور محل تولد تعیین شده است و این موضوع شرط امضای قرارداد و صدور کارت بازی برای این بازیکن شده است.

 

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: در این شرایط که به درستی و صحت شرایط این بازیکن شبهه وارد شده دو باشگاه مدعی باید شکایت خود را به کمیته انضباطی ببرند و کمیته انضباطی هم طبق قانون به نامه فدراسیون فوتبال گابن مبنی بر تایید شرایط این بازیکن استناد می‌کند و در این شرایط دو باشگاه استقلال و پیکان شانسی برای برنده شدن در این پرونده ندارند مگر اینکه فدراسیون فوتبال گابن این نامه را تکذیب کند و ادعا کند جعلی بوده است. در غیر این صورت ملاک برای فدراسیون فوتبال و کمیته بین الملل برای صدور مجوز بازی همان تایید فدراسیون فوتبال گابن است.

دیدگاه‌ها