کد خبر : 1795838 | 12 آذر 1400 ساعت 17:47 | 9K بازدید | 8 دیدگاه

کیفیت لیگ بالاست

کلوپ: از الان صحبت برای قهرمانی زود است

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول معتقد است فعلا نمی توان در مورد مدعیان قهرمانی پیش بینی کرد.

کلوپ: از الان صحبت برای قهرمانی زود است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول تیم سوم جدول لیگ برتر که با چلسی صدرنشین تنها دو امتیاز اختلاف دارد فردا در زمین تیم ولورهمپتون به میدان خواهد رفت. این دومین بازی متوالی دور از خانه قرمزهاست و البته انها پس از برتری 1-4 در دربی مرسی ساید برابر اورتون بسیار با روحیه هستند.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در نشست خبری این بازی حاضر شد و به سوالات پاسخ داد.

 

 

1669929

 

 

کلوپ در مورد مصاف برابر وولورهمپتون گفت:« فکر نمی‌کنم لازم باشد برای بازی با ولوز تغییرات زیادی در ترکیب بدهیم. به تقویم‌های فشرده و سخت عادت داریم و برای اواسط و اواخر دسامبر باید بیشتر بازیکنان را چرخشی بازی دهیم. البته اینطور نیست که 7یا 8 تغییر ایجاد کنیم.

 وولورهمپتون نیز مانند ما چهارشنبه بازی کرده و در مورد ترکیب باید تصمیماتی بگیریم. آنها تیم بسیار خوبی هستند و با ایده های سرمربی جدید نیز خودشان را خوب وفق داده اند.»

 

کلوپ ادامه داد:« از باخت به وستهم چیزهای زیادی آموختیم؛ مثلا خطاهای کم‌تری بدهیم و بهتر دفاع کنیم. شوک به موقعی بود.  

خط هافبک وولوز نیز بسیار خوب است و در جلوی همه بازیکنان، رائول خیمنز حضور دارد و واقعا خوشحالم پس از آن حادثه دردناک به زمین بازگشته و امیدوارم گل های زیادی برای تیمش بزند. در کل آن ها تیم بسیار خوبی هستند و باید خلاقیت زیادی مقابل آن ها داشته باشیم تا پیروز شویم.»

 

 

1587894

 

 

ژوتا برابر تیم سابقش:« ژوتا بازیکن پر انرژی و بسیار با کیفیتی است، از همان ابتدای دیدن بازی‌اش فکر می‌کردم که او باید برای من بازی کند. او خیلی سخت کوش است و از نظر فنی سطح بالایی دارد.»

 

تقویم فشرده ماه دسامبر:« ماه دسامبر همیشه دیوانه وار بوده است. در رقابت های دیگری نیز حضور داریم و واقعا 2 ماه سخت پیش روی ماست. تیم های دیگر نیز چنین شرایطی دارند. ما در مسابقات داخلی و اروپایی هستیم و باید هوشمندانه عمل کنیم. بله کار سخت است ولی باید تمام تلاشمان را بکنیم.»

 

شانس قهرمانی:« صحبت از رقابت برای قهرمانی در دسامبر کاری عقلانی‌ نیست. مثلا سال 2019 گل کمپانی برای سیتی را به‌صورت زنده دیدم اما الان حتی نمی‌دانم سیتی چه زمانی بازی دارد. زمان زیادی مانده و باید هر بازی، فوق‌العاده باشیم.

 

 

1669928

 

 

لیگ برتر در بالاترین کیفیت خودش قرار دارد و این باورنکردنی است. هدف قهرمانی است ولی شما نمی توانید در ماه های دسامبر و ژانویه چیزی کسب کنید. احتمال دارد شکست بخورید.»

 

پیروزی در دربی مرسی ساید:« نمی‌توانم به نمایش‌مان مقابل اورتون از 10 نمره هشت بدهم. 20 دقیقه‌ی ابتدایی طوفانی بود اما جاهایی از بازی لغزش داشتیم که باید این موارد برطرف شوند. با این حال بهترین بازی‌مان در گودیسون پارک از زمان حضورم بود.»

 

دیدگاه‌ها