کد خبر : 1795842 | 12 آذر 1400 ساعت 17:57 | 9.7K بازدید | 5 دیدگاه

پیش از فصل اجازه مرخصی به سروش رفیعی داده بودم؛

نویدکیا : بازی‌های سختمان تازه شروع شده

سرمربی تیم فوتبال سپاهان از شرایط دشوار رویارویی با گل‌گهر سخن گفت و کسب این امتیاز در این مسابقه را بسیار سخت عنوان کرد.

نویدکیا : بازی‌های سختمان تازه شروع شده

به گزارش "ورزش سه" محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان که صدر جدول لیگ برتر قرار دارد، در کنفرانس خبری پیش از دیدار هفته هشتم تیمش در سیرجان مقابل گل‌گهر حاضر شد؛ او در بخش ابتدایی صحبت‌های خود گفت: فکر می‌کنم یک بازی فوق‌العاده حساس فردا بین دو تیم است و ما قطعا می‌دانیم که با یکی از بهترین تیم‌های ایران می‌خواهیم بازی کنیم؛ گل‌گهر از لحاظ بازیکن و کادرفنی یکی از بهترین‌هاست و بازی کردن مقابل چنین تیمی واقعا سخت است.

 

وی افزود: سال گذشته هم ما بازی‌های سختی را مقابل هم داشتیم و به همان نسبت بازی‌های تاکتیکی بود که خیلی هر دو تیم را به چالش می‌کشید؛ باید سعی کنیم که نسبت به هفته‌های گذشته منطقی‌تر فوتبال بازی کنیم و این‌که گل‌گهر تیمی نیست که بشود به راحتی از آن امتیاز گرفت و روز سختی است، باید فوق‌العاده تلاش کنیم و با انرژی بیشتر وارد این مسابقه شویم که بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

 

نویدکیا درباره وضعیت آمادگی بازیکنان و غایبان احتمالی تیمش توضیح داد: محروم نداریم و مصدوم فقط حسن شوشتری و رضا میرزایی هستند؛ سامان رنجبر از بازیکنان جوان‌مان هم مقداری مشکل دارد اما بقیه بازیکنان سالم و سلامت هستند.

 

سرمربی سپاهان در واکنش به غیبت سروش رفیعی پاسخ داد: سروش رفیعی هم به دلیل این‌که فرزندش می‌خواست به دنیا بیاید، ما از قبل باید واقعیت را بگوییم که پیش از فصل درباره این موضوع صحبت کرده بودیم و قبول کرده بودم که هر زمان چنین شرایطی برای او پیش آمد بتواند سفر کند که ما احتمالا شاید هفته آینده هم سروش را نداشته باشیم و این هفته و هفته آینده این بازیکن را در اختیار نخواهیم داشت.

 

محرم نویدکیا درباره این‌که از تیمش به عنوان بخت اول قهرمانی یاد می‌شود، گفت: خیلی به این صحبت‌های عامیانه توجهی ندارم چون تا زمانی‌که بازی‌ها به نیم‌فصل نرسد، نمی‌شود قضاوت کرد؛ ما باید واقعیت‌ها را ببینیم، چرا که یک تیمی مثل گل‌گهر با استقلال و پرسپولیس بازی کرده و فردا می‌خواهد با ما بازی کند، اما ما هنوز با رقبای اصلی بازی نکردیم و تازه اولی آن فرداست که بازی بسیار مهمی هم است.

دیدگاه‌ها