کد خبر : 1795844 | 12 آذر 1400 ساعت 18:13 | 3.8K بازدید | 1 دیدگاه

حتی یک صحنه داوری هم به سود هوادار نبوده

عنایتی:از فضای دیگری آمده‌ایم ،همچنان امیدوارم

رضا عنایتی سرمربی هوادار می گوید که به روند حرکتی تیمش امیدوار است و این تیم در آینده نتایج بهتری می گیرد.

عنایتی:از فضای دیگری آمده‌ایم ،همچنان امیدوارم

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی سرمربی هوادار در نشست خبری پیش از دیدار برابر نفت مسجدسلیمان گفت: بازی بسیار سختی را خواهیم داشت. همه بازی ها برای ما سخت است. نفت مسجدسلیمان هم از جمله تیم هایی است که می دانیم خیلی با برنامه هستند. تیمی هستند که مربی خوبی در اختیار دارند. ان شالله بتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم. در چند هفته اخیر، تیممان شرایط بهتری نسبت به اوایل فصل داشته است اما در بحث نتیجه گیری هنوز به آن خودباوری نرسیده ایم.

 

وی ادامه داد: سعی کرده ایم بچه ها را بعد از بازی با مس رفسنجان ریکاوری کنیم. ان شالله بتوانیم فردا با روحیه خوبی بازی را انجام دهیم و نتیجه بگیریم. زمانی که خوب بازی کردن با کسب نتیجه گیری همراه باشد، شرایط بهتر می شود. ما تلاشمان را خواهیم کرد. می دانیم تیم هایی که تازه به لیگ برتر می آیند، شرایط ویژه ای دارند چون از فضایی به فضای دیگری می آیند. ما این را پیش بینی کرده بودیم که این اتفاقات برای تیممان رخ بدهد. خدا را شکر بازیکنان باتجربه ای داریم که می توانند خیلی جاها به ما کمک کنند. مطمئنا از این هفته با انگیزه و انرژی بیشتری برای کسب نتیجه می رویم.

 

سرمربی درخصوص مشکلات استادیوم برگزاری دیدارهای هوادار و اینکه آیا دیدارهای این تیم تا پایان نیم فصل در کرج برگزار خواهد شد، پاسخ داد: در درجه اول باید بگویم که خجالت آور است که در استان بزرگ تهران برای بازی های تیم های لیگ برتری زمین نداشته باشد. شما در هفته های قبل دیدید که ما و پیکان شرایط خاصی داشتیم و نمی دانستیم باید چکار کنیم.

 

وی گفت: زمین دستگردی برای بازی وجود دارد که سایپا و پیکان آنجا بازی می کنند و عملا نمی شود در آنجا بازی کرد. شرایط زمین شهدای شهر قدس را خودم از نزدیک دیدم که وضعیت چمن آن فوق العاده بد بود. دوستان قول هایی داده اند که در هفته های آینده این مشکل را برطرف کنند تا ما هم بتوانیم در تهران بازی کنیم. امیدوارم همتی صورت گیرد تا تیم های تهرانی با مشکل زمین مواجه نشوند. از تمام ایران به تهران می آیند و من نمی دانم چرا ما باید مشکل داشته باشیم. استادیوم های زیادی مانند تختی، شیرودی، دستگردی و اکباتان وجود دارد که اگر برنامه ریزی صورت گیرد، می توان در آنجا بازی برگزار شود چون همه استانداردها را دارند ولی متأسفانه این اتفاق رخ نداد و امیدوارم در این باره فکر اساسی شود.

 

سرمربی هوادار در مورد اینکه در هفته‌های اخیر تیمش با مشکلات داوری مواجه بوده اظهار داشت: ما همیشه امیدواریم و کامل به سلامت داوران اعتقاد داریم و شکی در آن نیست. اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است. نمی توان گفت اشتباه در بازی برای داور ایجاد نمی شود ولی بعضی وقت ها اتفاقاتی رخ می دهد که همیشه اشتباهات بر علیه ما است و در این چند هفته اخیر این مسئله ما را اذیت کرد. امیدوارم که داوران ما دقت بیشتری کنند، مطمئن هستم این اتفاق رخ خواهد داد. بحث بیشتر من در مورد داوری، بیشتر تخریب شخصیتی بود نه بحث خود داوری و یا اشتباهات داوری که در برنامه های مختلف کارشناسی شد. متأسفانه در 7 بازی گذشته حتی یک صحنه هم به سود ما نبوده که دل ما خوش باشد یک صحنه به نفع تیم هوادار اتفاق افتاده ولی همه اتفاقات ضرر ما بوده است. جوی راه افتاده بود که من خیلی ناراحت بود و امیدوارم این اتفاق دوباره تکرار نشود.

 

وی در مورد اینکه فردا همه بازیکنانش را در اختیار دارد یا خیر گفت: ما همه بازیکنان را در اختیار داریم به جز محمد قاضی که هنوز مصدوم او برطرف نشده و فکر می کنم از هفته های آینده به جمع ما اضافه شود. ما همه بازیکنان‌مان را در اختیار داریم.

 

عنایتی در پایان در مورد روند حرکتی تیمش گفت: من از روند حرکتی تیم‌مان کاملا راضی هستم، از اولین بازی با استقلال تا مس رفسنجان روند خوبی داشتیم اما کم‌تجربگی و یک مقداری هم داوری ما را اذیت کرد و همه چیز دست به دست هم داد تا امتیاز از دست بدهیم. باید خودمان را قوی کنیم و امیدوارم این اتفاق فردا رخ بدهد و فردا با نتیجه خوبی از زمین خارج بشویم.

دیدگاه‌ها