کد خبر : 1795849 | 12 آذر 1400 ساعت 18:37 | 40.9K بازدید | 4 دیدگاه

بازخوانی خاطرات شهرآورد پایتخت؛

حضور گرم و عجیب ویلموتس در دربی! (عکس)

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران تجربه تماشای دربی از نزدیک را دارد و برخوردی گرمی را هم با سرخابی‌های پایتخت داشت.

حضور گرم و عجیب ویلموتس در دربی! (عکس)

 

به گزارش "ورزش سه" یکی از دربی‌هایی که پرحاشیه و پرماجرا دنبال و به پایان رسید، بدون تردید دربی 90 است؛ رویارویی استقلال تحت هدایت وینفرد شفر و پرسپولیس تحت هدایت برانکو ایوانکوویچ. مسابقه‌ای که به مانند دوئل فردا، قضاوت آن برعهده موعود بنیادی‌فر بود و این داور یک پنالتی در جریان بازی به سود استقلال اعلام کرد.

 

پنالتی که علی کریمی هافبک سابق استقلال در گل‌کردن آن ناکام بود تا شهرآورد 90 با تک گل احمد نوراللهی هافبک دفاعی سابق سرخ‌پوشان پایتخت به سود شاگردان برانکو به پایان برسد.

 

 

مارک ویلموتس سرمربی پیشین و بلژیکی تیم ملی فوتبال ایران، یکی از تماشاگران ویژه این مسابقه بود؛ او پیش از شروع بازی، خوش و بش گرمی با بازیکنان دو تیم داشت و علیرضا بیرانوند و علی کریمی را در آغوش کشید و با آن‌ها به شکلی ویژه احوالپرسی کرد.

 

 

حالا در شرایطی دربی 97 فردا از ساعت 16:15 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد که خبری از سرمربی بلژیکی نیست و دراگان اسکوچیچ سکان هدایت تیم ملی را برعهده دارد و او

هم قرار است به مانند ویلموتس فردا در آزادی حاضر شود و یکی از مهم‌ترین دیدارهای فصل فوتبالی ایران را از نزدیک نظاره‌گر باشد.

 

 

 

عکاس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها