کد خبر : 1795855 | 12 آذر 1400 ساعت 18:52 | 39.8K بازدید | 1 دیدگاه

روزهای رویایی ملوان با مدیریت پژمان؛

مدیرعاملی با موهای بلند افشان! (عکس)

کاپیتان سابق ملوانی‌ها حالا در کسوتی جدید توانسته روزهای موفقی را سپری کند و هم در حوزه زنان و هم در مردان، مجدداً ملوان را به روزهای خوب خود بازگردانده است.

مدیرعاملی با موهای بلند افشان! (عکس)

به گزارش "ورزش سه" بعد از سقوط ملوان از لیگ برتر به لیگ یک، این تیم حواشی زیادی را سپری کرد اما سرانجام با ورود پژمان نوری، کاپیتان سابق و محبوب انزلی‌چی‌ها شرایط رو به بهبودی رفت و حالا در رقابت‌های لیگ دسته اول فصل جاری، ملوان با هدایت مازیار زارع دیگر ستاره سابق ملوانی‌ها توانسته بر صدر جدول لیگ یک تکیه بزند.

 

نوری که پایاپای تیمش در تمامی بازی‌ها حضور دارد و از روی سکوها نظاره‌گر عملکرد بازیکنان قوی سپید انزلی است، توانسته در رساندن ملوان به ساحل آرامش بسیار موفق عمل کند و روند نتیجه‌گیری خوب ملوانی‌ها در فصل جاری لیگ یک حکایت از این مسئله دارد.

 

نه تنها در حوزه مردان، بلکه در حوزه فوتبال زنان هم ملوان روزهای خوبی را سپری می‌کند و آن‌ها بر صدر جدول لیگ برتر فوتبال زنان تکیه زده‌اند که در قیاس با سالیان گذشته، اتفاقی بی‌سابقه برای آن‌هاست.

 

با این وصف پژمان نوری کاپیتان محبوب ملوانی‌ها توانسته در عرصه مدیریت عملکرد خوبی را از خود نشان بدهد و حالا هواداران ملوان امیدوارند با مدیریت او، مجددا این تیم پرهوادار انزلی به لیگ برتر بازگردد.

 

دیدگاه‌ها