کد خبر : 1795865 | 12 آذر 1400 ساعت 19:10 | 16.8K بازدید | 1 دیدگاه

دربی برای ما فرقی ندارد 

محمدی: با عنایتی زندگی‌ام روی روال افتاد

محمدجواد محمدی، وینگر سابق استقلال و حال حاضر هوادار می‌گوید فردا به هیچ وجه به دربی فکر نمی‌کند.

محمدی: با عنایتی زندگی‌ام روی روال افتاد 

به گزارش "ورزش سه"، محمد جواد محمدی وینگر هوادار که سابقه حضور در استقلال را در کارنامه دارد در خصوص نتایج این تیم در هفته‌های اول گفت: امسال ما مقداری بد شانسی آوردیم و نسبت به پارسال، نمی‌دانم تمرکزمان پایین است یا دلیل دیگری دارد اما در بازی مالکیت توپ را داریم و چه در زمین خودمان و چه در زمین حریف موقعیت داریم حتی از تیم سپاهانی که مهره‌های میلیاردی دارد و هزینه‌های میلیاردی می‌کند بهتریم و روی یک اتفاق به ما گل زدند‌ در صورتی که ما حتی می توانستیم یک یا دو گل به سپاهان بزنیم امسال بدشانسی می‌آوریم و توپ‌ها گل نمی‌شود. نمی‌‌دانم تمرکزمان پایین است و یا چه اتفاقی افتاده اما همه‌ی بازیکن برای این بازی صد در صد تمرکزمان را گذاشتیم تا با امتیازات کامل از زمین خارج شویم و تمام توان‌مان را بگذاریم و هر نتیجه‌ای رقم بخورد قسمت است اما ما این بازی همدل شدیم تا با تمام وجود به بازی برویم.

 

او در خصوص لیگ برتری ماندن تیمش گفت: هوادار صددرصد می‌ماند و هیچ شکی نداریم ولی ما به دنبال جایگاه بهتری در لیگ هستیم. چند هفته بدشانسی می‌آوریم و قطعا روزی این بد شانسی‌ها تمام می‌شود و ما به سمت شانس پیروزی‌های متوالی می‌رویم.

 

محمدی در مورد پست‌هایی که بازی می‌کند بیان کرد: من هم وینگر و هم فوروارد بازی می‌کنم و از پارسال وینگر بودم و آقا رضا یک پله من را به جلو و خط حمله آورد و همه‌ی تلاشم را می‌کنم و نظر آقا رضاست که در کدام پست من را بازی دهد و من با تمام وجود بازی می‌کنم. بازیکنانی که چند پست دارند خیلی به مربی کمک می‌کنند و من قلبا آقا رضا را دوست دارم و چون ایشان مرد شریف و بزرگی هستند بازیکن نمی‌تواند برای ایشان کم کاری کند. کادر دوست داشتنی‌ای داریم و خودش مردی است که به دل می‌نشیند و وقتی به زمین می‌روی با تمام وجود بازی می‌کنی. من و همه بازیکنان اینطور هستیم و برای آقای رضا همه چیز را می‌گذارند اما بدشانسی می‌آوریم و امیدوارم زودتر تمام شوند.

 

او در خصوص تجربه حضور در استقلال گفت: من در لیگ دو بودم و از آن‌جا به استقلال رفتم و زمان آقای منصوریان یک بازی کردم و در هفته‌ی هشتم یا نهم آقای منصوریان استعفا دادند و رفتند و آقای شفر آمدند. پست من وینگر و فوروارد است و آقای شفر از من در تمرینات به عنوان دفاع وسط یا راست استفاده می‌کردند و پست من را عوض کردند و قطعا در تمرینات توانایی و تجربه دفاع وسط یا راست را نداشتم حتی اولین بار بود در تمرینات در آن پست بازی می‌کردم و کیفیتم پایین آمد و نتوانستم آن طوری که هستم خودم را نشان دهم و سال بعد نزد آقای میثاقیان در لیگ یک و به اروند خرمشهر رفتم و در آن‌جا خوب کار کردم و شاگرد آقا رضا شدم و زندگی روی روال شانس افتاد.

 

او همچنین در خصوص جدال با استقلال در هفته اول گفت: بازی با استقلال یک موقعیت به استقلال دادیم و بعد از آن استقلال هیچ موقعیتی نداشت. یک شوتی زده شد و از بد شانسی ما بود که یک توپ به جایی زده شد که اگر ده گلر هم باشند نمی توانند بگیرند و همان یک موقعیت را به گل تبدیل کردند. ما مقابل استقلال خیلی خوب بازی کردیم و آن‌ها را از جلو پرس کردیم و استقلال آن طور که باید و شاید جلوی ما نتوانست بازی کند و حق ما مساوی بود و حق‌ما باخت نبود. درباره دربی هم نکته‌ای ندارم و برای ما فرقی ندارد و ما تمرکز را برای بازی خودمان گذاشتیم تا هرچیزی که داریم در بازی بگذاریم و با امتیاز کامل از زمین خارج شویم.

 

او در پایان گفت: فقط اینکه ما مقداری بد شانسی آوردیم و امیدوارم زودتر تمام شود و به پیروزی‌های پی در پی برسیم چرا که حق تیم و کادر فنی پیروزی است. آقا رضا اخلاقی دارد که می‌گوید به هیچ عنوان با داوری کاری نداشته باشید اما در چند بازی از داوری ضربه می‌خوریم و امیدواریم این اتفاقات تکرار نشود.

دیدگاه‌ها