کد خبر : 1795869 | 12 آذر 1400 ساعت 19:26 | 6.9K بازدید | 1 دیدگاه

نساجی – پدیده در ساری برگزار می شود نه مشهد

بعد از کش و قوس های فراوان مشخص شد دیدار نساجی – پدیده از هفته هشتم لیگ برتر یکشنبه آینده در استادیوم شهدای ساری برگزار خواهد شد.

نساجی – پدیده در ساری برگزار می شود نه مشهد 

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه نساجی بعد از بازی با صنعت نفت اعلام کرد تا زمان مهیا شدن استادیوم شهید وطنی قائمشهر دیگر در ساری بازی نخواهد کرد و به دنبال بردن بازی های خود به یکی از استادیوم های تهران و مشهد بود اما با مخالفت اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران مواجه شد و در نهایت دیدار نساجی در ادامه بازی های لیگ برتر در استادیوم شهدای ساری برگزار می شود. 

 

نه تنها نساجی بلکه تیم های حریف که برای بازی با نساجی به ساری رفته اند به کیفیت زمین معترض بوده اند. 

 

با وجود اینکه پیش تر گفته شده بود استادیوم شهدای ساری برای میزبانی از بازی ها نساجی آماده شده است باید گفت روی چمن استادیوم هیچ اقدامی صورت نگرفته است. این استادیوم قرار بود اسفند ماه سال گذشته برای میزبانی از بازی ها نساجی آماده شود اما اقدامات صورت گرفته روی برطرف کردن اشکالات لیست شده از سوی سازمان لیگ در فضای خارج از زمین چمن بوده؛ در حالی که اگر در فرصت وجود داشته چمن رولی در استادیوم کاشته می شد استادیوم شهدای ساری برای میزبانی از بازی های نساجی آماده می شد. 

 

بنا بر اخبار محلی مبلغ 4.5 میلیارد تومان صرف آماده سازی استادیوم شهدای ساری برای میزبانی از بازی های نساجی شده و یکی  از دلایل مخالفت اداره کل ورزش و جوانان استان با خروج نساجی همین بوده اما به مهمترین بخش استادیوم یعنی زمین چمن هیچ توجهی نشده است.

دیدگاه‌ها