کد خبر : 1795882 | 12 آذر 1400 ساعت 21:10 | 50.9K بازدید | 26 دیدگاه

نمایش آجورلو و مجیدی در منطقه ممنوعه (عکس)

باشگاه استقلال امروز در اقدامی کم‌سابقه درنهایت حرف خود را به کرسی نشاند و نشست خبری بازی خانگی را در محلی غیر از سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار کرد.

نمایش آجورلو و مجیدی در منطقه ممنوعه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تا آخرین ساعات شب گذشته منتظر بودیم تا باشگاه استقلال، از ادعای خودش مبنی بر برگزاری نشست خبری پیش از بازی صرف‌نظر کند و هر دو سرمربی استقلال و پرسپولیس طبق روال سال‌های قبل، در سازمان لیگ فوتبال ایران حضور پیدا کنند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دهند، اما گویا تصمیم آجرلو و همکارانش چیزی بیشتر از یک ادعای واهی بود و قرار است برای اولین مرتبه طی 21 فصل گذشته آن‌ها از حق قانونی خودشان به‌عنوان میزبان دربی استفاده کنند و برگزارکننده نشست خبری قبل از مهم‌ترین بازی نیم‌فصل باشند.


 
به همین خاطر از چند روز گذشته سالن کنفرانس واقع در طبقه دوم یکی از مجلل‌ترین هتل‌های واقع در شهر تهران، در بلوار کشاورز را به بهترین وجه ممکن آماده کردند و به‌نوعی ثابت کنند از حالا به بعد هم قادرند نشست‌های تیمشان را خودشان برگزار کنند تا اختیار مبلغ حاصل از تبلیغات کنفرانس های خبری را خودشان به دست گیرند.

 

اما اتفاقات این چند روز گذشته خودش دستِ‌کمی از یک دربی نداشت، چراکه مسئولان دو تیم با تمام ماجراهایی که رقم زند به تعبیری به استقبال دربی رفتند. ازیک‌طرف صحبت‌های عجیب آجرلو در جمع هواداران باشگاه استقلال آن‌هم در فاصله کمتر از دو روز مانده به دربی و از سوی دیگر جواب شدیداللحن مجیدی صدری مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس به صحبت‌های سردار و امروز هم عدم پذیرش دعوت باشگاه استقلال برای حضور سرمربی این تیم در مکان جدید، تا حدی فضای دربی را تحت تأثیر خودش قرار داد و متأسفانه دراین‌بین، نبود هواداران خونگرم این دو تیم، که دلشان لَک زده برای تماشای یک شهرآورد در ورزشگاه آزادی، می‌توانست بهترین حربه برای کنترل شرایط موجود باشد که چنین هم شد.

 

سالن کنفرانس باشگاه استقلال طبق پیش‌بینی همه‌چیز تِم آبی داشت، از رومیزی‌های آبی گرفته تا فرش زیرِپا و بوردهای تبلیغاتی و بنری که به آبی‌ترین شکل ممکن روی آن در دو سطر نوشته بود "نشست خبری سرمربی استقلال" "پیش از شهرآورد تهران – آذر 1400".

 

 

پیش از شروع نشست خبری، خبرنگاران در محلی که برایشان از قبل پیش‌بینی شده بود دوربین‌های خود را مستقر کردند و درواقع می‌توان حال و هوای نشست با همیشه تفاوت بارزی داشت به همین خاطر تعدادی از خبرنگاران نیز پیش از ورود فرهاد مجیدی، سعی داشتند تا فضای حاکم را برای بیننده‌های خودشان به تصویر بکشانند و این در حالی بود که مدیر رسانه‌ای باشگاه پشت میکروفن رفت و اعلام کرد خبرنگاران پس از پایان نشست خبری می‌توانند از خودشان پذیرایی مختصری داشته باشند، تا انصافاً همه‌چیز شکل یک نشست خبری واقعی را بگیرد، که البته امیدواریم دفعات بعدی نیز همین کیفیت حفظ شود.

 

درخصوص تعداد خبرنگاران می‌توان گفت حدود 20 خبرنگار و عکاس در این نشست خبری حاضرشده بودند که برای اولین نشست خبری مستقل از سوی یک باشگاه، عدد قابل قبولی به نظر می‌رسد. شاید اگر ساعت برگزاری این کنفرانس با اختلاف‌زمانی بیشتری از کنفرانس باشگاه پرسپولیس در سازمان لیگ برگزار می‌شد، تعداد خبرنگار بیشتری از این نشست خبری استقبال می‌کردند، اما هماهنگی بین اعضای سازمان لیگ و مدیران باشگاه استقلال در این برهه از زمان چیزی شبیه یک شوخی بی‌مزه است.

 


به‌هرحال برخلاف تمام پیش‌بینی‌های خبرنگاران فرهاد مجیدی باکمی تأخیر، از یک در مخفی وارد سالن کنفرانس شد و از روی سکوها بالا رفت و به همراه محمد نوری فر مدیر رسانه‌ای در محل موردنظر نشست و به تک‌تک سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

نوری فر پیش از آغاز صحبت‌های مجیدی به عدم حضور اعضای کادر فنی باشگاه پرسپولیس اشاره کرد، با توجه به اینکه از آن‌ها دعوت به عمل‌آورده بودند، اما این نکته را هم اضافه کرد که مدیران باشگاه پرسپولیس قرار است از بازی بعدی خودشان نشست خبری بازی‌های خانگی را برگزار کنند. پس از صحبت‌های او، مجیدی نیز پیش از پاسخگویی به پرسش‌های خبرنگاران، از تمام کسانی که تابوی برگزاری نشست را در سازمان لیگ شکستند تشکر کرد و از شرایط موجود ابراز رضایت کرد.

 

 

در ادامه و پس از حدود 9 دقیقه پرسش و پاسخ، مجیدی محل کنفرانس را ترک کرد و همه‌چیز طبق روال و بانظم مثال‌زدنی و بدون حضور افراد اضافی به‌خوبی برگزار شد و به پایان رسید. در آخر هم خبرنگاران در محلی که برای میکسدزون از قبل طراحی‌شده بود سؤالاتی را از مسئولان باشگاه مطرح کردند که بنا به گفته آن‌ها قرار است از این به بعد تمام نشست‌های باشگاه استقلال در همین مکان برگزار شود.

 

دیدگاه‌ها