کد خبر : 1795896 | 12 آذر 1400 ساعت 22:09 | 29.1K بازدید | 2 دیدگاه

تلاش سردار برای فرار زنیت از شکست (عکس)

مهاجم ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ در جریان تساوی تیمش مقابل روستوف حضور ۴۵ دقیقه‌ای در زمین داشت.

تلاش سردار برای فرار زنیت از شکست (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه هفته هفدهم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال زنیت سنت‌پترزبورگ در حالی که سردار آزمون را برخلاف بازی اخیرش در ترکیب نداشت و روی نیمکت می‌دید، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در ورزشگاه گازپروم آرنا به مصاف تیم رده یازدهمی روستوف رفت.

 

سردار آزمون که سابقه دو سال و نیم حضور در روستوف را دارد، در نیمه اول دیدار مقابل باشگاه سابق خود نیمکت‌نشین بود و نظاره‌گر شکست ۲ بر یک زنیت سنت‌پترزبورگ در بازی امشب بود.

 

ستاره ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ در شروع نیمه دوم به ترکیب تیمش اضافه شد و یک موقعیت خطرناک هم مقابل روستوف داشت که توپ او راهی به دروازه پیدا نکرد.

 

یاران آزمون در نیمه دوم پس از حملات پیاپی در دقیقه ۶۹ توسط کلودینهو از روی نقطه پنالتی به گل تساوی دست یافتند ولی در ادامه نتوانستند به گل پیروزی برسند و به یک امتیاز بسنده کردند.

 

1670376

 

تیم فوتبال زنیت سنت‌پترزبورگ پس از دو پیروزی متوالی در دیدار امشب به تساوی ۲ بر ۲ خانگی مقابل روستوف دست یافت تا ۳۷ امتیازی شود و در صدر جدول لیگ برتر روسیه بماند.

 

سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ در دیدار مقابل روستوف پانزدهمین بازی فصل خود در لیگ برتر روسیه را انجام داد ولی آمار هفت گل زده و یک پاس گل او افزایش پیدا نکرد.

 

1670377

 

1670379

 

سردار آزمون پس از به ثمر رسیدن گل تساوی تیمش توپ را از درون دروازه برداشت تا به وسط زمین ببرد و بازی سریع‌تر آغاز شود

دیدگاه‌ها