کد خبر : 1795941 | 13 آذر 1400 ساعت 09:50 | 39.7K بازدید | 17 دیدگاه

اورتون مشتری جدید مهاجم تیم ملی فوتبال ایران

یکی از سایت های خبری در خبری اختصاصی اعلام کرد اورتون هم به دنبال جذب سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه زنیت روسیه است.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد سردار آزمون با تیم زنیت فصل پایانی خود را سپری می کند و بر اساس قوانین فیفا باشگاه های خواهان می توانند 6 ماه پیش از پایان قرارداد با سردار آزمون وارد مذاکره شوند. یعنی در ماه ژانویه.  اما کسی به درستی نمی داند مهاجم تیم ملی فوتبال ایران چه تصمیمی برای آینده خود گرفته است. در زنیت می ماند یا راهی یک تیم جدید خواهد شد. او به تازگی در مصاحبه ای که با اکسپرس روسیه داشت گفت تا زمانی که باشگاه زنیت او را بخواهد با اشتیاق در این تیم بازی خواهد کرد. پیش تر رسانه های روس خبر داده بودند از آنجایی که تعطیلات ژانویه آخرین فرصت زنیت برای فروش سردار آزمون است این مهاجم در تعطیلات زمستانی اردوی تیم زنیت را ترک خواهد کرد و احتمالا راهی لیون خواهد شد. رسانه های روس مبلغ این انتقال را 8 میلیون یورو اعلام کرده اند. 

 

سایت min 90 این خبر را اعلام کرده است. علاوه بر لیون گفته می شود باشگاه آتلانتا هم تمایل به جذب سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران دارد. او در فصل جاری 7 گل برای تیم زنیت در لیگ برتر روسیه به ثمر رسانده است اما در لیگ قهرمانان اروپا فروغی در ترکیب زنیت نداشت.

 

1670432

دیدگاه‌ها