کد خبر : 1795965 | 13 آذر 1400 ساعت 11:51 | 7.2K بازدید | 12 دیدگاه

از شکل بازی تیمم راضی هستم؛

خطیبی: اراک را مثل تبریز دوست دارم

سرمربی تیم آلومینیوم اراک از حس خود پیش از رویارویی با تیم شهرش صحبت کرد.

خطیبی: اراک را مثل تبریز دوست دارم

به گزارش ورزش سه، رسول خطیبی فصل گذشته با آلومینیوم، تراکتور را در تبریز شکست داد و در نیم فصل دوم هدایت این تیم تبریزی را به عهده گرفت. او عملکرد موفقی با تراکتور در آسیا داشت و تیمش بدون شکست راهی مرحله حذفی شد. خطیبی پیش از پایان فصل تصمیم به جدایی از جمع سرخ پوشان گرفته و در فصل جدید یک بار دیگر هدایت آلومینیوم را به عهده گرفت. او فردا باید آلومینیوم را در تبریز مقابل تراکتور به میدان بفرستد. اراکی ها تا اینجا نتایج بسیار خوبی گرفته اند و انگیزه بالایی برای تکرار برد فصل گذشته برابر تراکتور دارند. صحبت های رسول خطیبی در نشست خبری پیش از این بازی را بخوانید:

 

همیشه دوست دارم زیبا بازی کنیم
او با ابراز خوشحالی از حضور در تبریز گفت: خوشحالم در کنار کسانی که با آنها زندگی کرده و خاطره دارم هستم. دوست دارم که همیشه تیمم خوب بازی کند و قطعا این فردا مثل بازی های قبل اتفاق خواهد افتاد. امیدوارم که این بازی خوب از طرف هر دو تیم انجام شود و تماشاگران با وجود اینکه در ورزشگاه نیستند، پای گیرنده های خود بازی جذابی مشاهده کنند.

 

از شکل بازی تیمم در کل راضی هستم
خطیبی با ابراز رضایت از عملکرد تیمش تاکید کرد: ما تا این لحظه عملکرد خوبی داشتیم. بازی های گذشته تمام شده و به فکر بازی های آینده هستیم.  بچه ها لیاقت امتیازاتی که جمع کردند را داشتند. طی این هفت هفته بازی های سختی پشت سر گذاشتیم و بازی های بعدی هم سخت هستند. نمی توانیم بگوییم که فلان تیم ضعیف و فلان بازی ساده است. از شکل بازی تیمم در کل راضی هستم. به خصوص در نیمه دوم بازی با ذوب آهن، فوتبال خیلی زیبایی به نمایش گذاشتیم.

 

1669728

 

بیشتر روی ریکاوری تمرکز کردیم
تمام بازیکنان چه آنهایی که بازی کردند و چه آنهایی که بازی نکردند با تمام وجود تمرین می کنند. در بازی هایی هر 5 یک روز هستند سعی مان این است که بیشتر روی ریکاوری تمرکز کنیم. در این مدت هم ریکاوری خوبی داشتیم و آماده بازی فردا هستیم. انشالله که فردا شاهد یک بازی خوب باشیم.

 

اراکی ها واقعا شرمنده ام کرده اند
همشهریانم همیشه به من لطف داشتند و تعصب و غیرت آذربایجانی ها در دنیا مثال زدنی است. من این در شهر به دنیا آمدم و چه این جا باشم و چه نباشم با تمام وجود این تعصب را به تبریز خواهم داشت. دوست دارم که تراکتور در همه بازی ها موفق باشد ولی الان سرمربی آلومینیوم اراک هستم و دینی به این تیم دارم. محبت و احساسی که در اراک نسبت به من دارند واقعا شرمنده ام کرده است. دوست دارم همیشه سربلندشان کنم چون همیشه لطف و محبت داشتند. بین اراک و تبریز فرقی نیست و همان طور که تبریز را دوست دارم، اراک را هم دوست دارم. دوست دارم فوتبال اراک در دومین حضور خود در لیگ برتر یک یادگاری خوب بگذارم. همان تلاشی که در تبریز داشتم را این جا هم به کار می گیرم.

سرمربی آلومینیوم درمورد غایبان تیمش برای بازی فردا گفت: بعد از بازی ریکاوری خوبی داشتیم. یک بازیکن مصدوم داریم که البته در تمرین مشکل پیدا نکرده است. امید سینگ را فردا نداریم و بقیه بازیکنان مشکلی برای حضور مقابل تراکتور ندارند.

دیدگاه‌ها