کد خبر : 1795972 | 13 آذر 1400 ساعت 12:23 | 44.4K بازدید | 32 دیدگاه

دی‌ماریا:

می‌خواستم به بارسا بروم تا کنار مسی بازی کنم

آنخل دی‌ماریا، ستاره سابق رئال مادرید، می‌گوید در آستانه پیوستن به بارسلونا قرار داشته است.

می‌خواستم به بارسا بروم تا کنار مسی بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، آنخل دی‌ماریا در فاصله سال‌های 2010 تا 2014 در رئال مادرید حضور داشت و موفق شد با این تیم به قهرمانی در لیگ قهرمانان برسد.

او در سال 2014 از این تیم جدا شده و به منچستریونایتد رفت و پس از یک فصل به پاری سن ژرمن پیوست تا به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل شود.

پیوستن لیونل مسی به پی اس جی در تابستان امسال باعث شد که این دو بازیکن برای اولین بار در رده باشگاهی نیز با یکدیگر هم‌بازی شوند.

حالا دی‌ماریا مدعی شده که پیش از این نیز احتمال هم‌بازی شدن این دو نفر وجود داشته است.

 

1670490

 

او در گفتگو با TNT اسپورت اظهار داشت:« من در آستانه پیوستن به بارسلونا بودم و تنها دلیل این تصمیم این بود که می‌خواستم در کنار مسی بازی کنم. با این حال حضورم در پاریس بهترین اتفاق ممکن بود و من بسیار خوشحالم که چنین اتفاقی برایم افتاد.»

دی‌ماریا در ادامه درباره هم تیمی شدن با مسی گفت:« همیشه رویای بازی در کنار او را داشتم. این اتفاقی بسیار خاص است. مسی واقعا دیوانه است. کسب هفت توپ طلا اتفاقی دیوانه‌وار است. از نظر من تمام توپ طلاهایی که در این سال‌ها به بازیکنان دیگری داده شد نیز باید به او اهدا می‌شد، چون او واقعا بهترین بازیکن دنیا است.»

این ستاره پاری سن ژرمن در تابستان امسال گل قهرمانی آرژانتین در فینال کوپا آمه‌ریکا برابر برزیل را به ثمر رساند. او درباره حسی که پس از این گل داشت گفت:« واقعیت این است که زدن این گل زندگی من را تغییر داد. شاهد خوشحالی دوستان، خانواده، همسر و دخترانم بودم. پس از بازی به روساریو رفتم و شادی دیوانه‌وار مردم در فرودگاه و شهر را دیدم. خوشحالم که این رویا در نهایت به واقعیت پیوست.»

دیدگاه‌ها