کد خبر : 1795988 | 13 آذر 1400 ساعت 14:04 | 13.3K بازدید | 3 دیدگاه

ایگواین: به زودی از فوتبال خداحافظی می‌کنم

گونزالو ایگواین، ستاره سابق یوونتوس، قصد دارد به زودی از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

ایگواین: به زودی از فوتبال خداحافظی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، ایگواین دوران درخشانی را در فوتبال اروپا سپری کرد و در تیم‌هایی چون رئال مادرید، یوونتوس، ناپولی و چلسی به میدان رفت.

او در حال حاضر پیراهن اینترمیامی را در لیگ فوتبال آمریکا به تن دارد و دو فصل برای تیم دیوید بکام به میدان رفته است.

قرارداد این بازیکن در دسامبر 2022 به پایان می‌رسد و ظاهرا او قصد دارد پس از اتمام قراردادش با این باشگاه، از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

این بازیکن آرژانتینی در مصاحبه با برنامه اف 90 ESPN گفت:« بازنشستگی بسیار نزدیک است و من پروژه‌های دیگری در ذهنم دارم.»

 

1656114

 

ایگواین اظهار داشت که تصمیمی برای بازگشت به اروپا ندارد چون می‌خواهد تا پایان قراردادش در اینترمیامی بماند و پس از آن نیز زمانی را با خانواده‌اش سپری کند تا بتواند به آرامش برسد و دور از فشاری که زندگی خصوصی‌اش را تحت تاثیر قرار داده بود زندگی کند.

این بازیکن ادامه داد:« فوتبال مثل جنگلی است که همه باید مراقب خودشان باشند. تمرکز من روی اتمام قراردادم با اینترمیامی است و امکان ندارد که به آن حباب پر فشار برگردم. نه، امکان ندارد. من بسیار آرامم و وقتی کسی با خودش در صلح باشد رفتارش با دیگران هم خوب است.»

این ستاره سابق رئال مادرید اضافه کرد:« عشق ورزیدن به معنای دریافت نیست، بلکه به معنای بخشش است. من همه چیزم را می‌بخشم تا خانواده‌ام خوشحال باشد و نمی‌توانم دیگر اتفاقاتی که سال‌ها تحمل کردم را دوباره از سر بگذرانم. من می‌بینم که پدرم، برادرانم، همسرم و دخترم خوشحال هستند. چرا باید این شرایط را تغییر دهم؟ آیا برگشتن به اروپا ارزشش را دارد؟»

دیدگاه‌ها