کد خبر : 1796012 | 13 آذر 1400 ساعت 18:20 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

لائوتارو مارتینز:

به مسی گفتم در اینتر می‌مانم و به بارسا نمی‌روم

لائوتارو مارتینز تایید کرد که لیونل مسی دوست داشت او از اینتر راهی بارسا شود.

به مسی گفتم در اینتر می‌مانم و به بارسا نمی‌روم

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اینتر در نقل و انتقالات تابستانی شرایط دشواری را تجربه کرد. سرمربی موفق آنها یعنی آنتونیو کونته در پایان فصل گذشته نرآتزوری را ترک کرد. همچنین دو ستاره کلیدی اینتر یعنی اشرف حکیمی و روملو لوکاکو که نقش مهمی در قهرمانی فصل گذشته این تیم ایفا کردند نیز از باشگاه ایتالیایی جدا شدند و به ترتیب به پاری سن ژرمن و چلسی پیوستند.

 

 

1647514

 

 

بعد از جدایی حکیمی و لوکاکو شایعاتی در رابطه با احتمال فروش لائوتارو مارتینز نیز به گوش رسید. حتی در مقطعی گفته شد که باشگاه تاتنهام به جذب ستاره آرژانتینی نزدیک شده اما هر طور که بود لائوتارو در نراتزوری ماندگار شد. در نهایت نیز چندی پیش او رسما قراردادش را تا 2026 تمدید کرد.

 

دو سال پیش زمزمه های انتقال لائوتارو به بارسا بیش از پیش شنیده می شد و در کاتالونیا اطمینان داشتند که ستاره آرژانتینی هم تیمی مسی می شود اما پاندمی کرونا بارسلونا را از لحاظ اقتصادی زمین گیر کرد تا امکان جذب لائوتارو کاملا منتفی شود.

 

 

1670562

 

 

لائوتارو در مصاحبه جدید خود تایید کرد که از بارسا پیشنهاد داشت و شخص لیونل مسی هم اصرار می کرد او به باشگاه کاتالان ملحق شود. او در این رابطه به اسپورت مدیاست گفت:« پیوستن به بارسا؟ بله، مقطعی بود که پیشنهاداتی داشتم و حتی لیونل مسی نیز از من در مورد شرایط جدایی ام سوال کرد ولی به او پاسخ دادم که در اینتر خواهم ماند. حالا خیالم راحت است. قراردادم را تمدید کردم و خوشحالم. معتقدم تصمیم درستی گرفتم چون در اینتر و در شهر میلان همراه با خانواده زندگی راحتی داریم و کاملا با فضای باشگاه نیز خودم را وفق داده ام. اینجا همه مرا دوست دارند.»

 

لائوتارو در مورد بازی سه شنبه شب در زمین رئال که نبرد صدرنشینی گروه است، چنین گفت:« بازی مهمی است و می خواهیم در مادرید برنده شویم. نسبت به بازی رفت که شکست خوردیم، شرایط مان خیلی بهتر شده و دوست داریم به عنوان صدرنشین راهی دور بعد لیگ قهرمانان شویم. برای ما بازی خیلی مهمی است.»

 

دیدگاه‌ها