کد خبر : 1796019 | 13 آذر 1400 ساعت 16:01 | 29.5K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای کوریره دلاسرا

پاک‌سازی در یووه، چهار بازیکن در فهرست سیاه آلگری

سرمربی یوونتوس نسبت به 4 بازیکن خود اعلام عدم نیاز کرده است.

پاک‌سازی در یووه، چهار بازیکن در فهرست سیاه آلگری

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس یکی از بحرانی‌ترین فصول یک دهه اخیرش را سپری می‌کند. تیم تحت هدایت مکس آلگری در رده هفتم جدول رده‌بندی سری A است و به تازگی هم با مشکلاتی خارج از گود مواجه و متهم به سندسازی درباره حساب‌های مالی شده است. به فرض اینکه این مشکلات غیرفوتبالی اجازه بدهد، بانوی پیر قصد دارد در ماه ژانویه اقداماتی را برای تقویت تیمش انجام دهد.

 

 

1567975

 

 

خواسته کادر فنی خرید بازیکنان جدید است اما با توجه به اوضاع اقتصادی نه چندان جالب، امکان این کار بدون فروش بازیکن میسر نیست و به همین دلیل هم آلگری سرمربی تیم نام چهار بازیکن را به باشگاه اعلام کرده که با فروش آنها می‌تواند درآمد کسب کند.

 

 

1664651

 

 

به نوشته کوریره دلاسرا، چهار بازیکنی که آلگری به باشگاه معرفی کرده، شامل دژان کولوسفسکی، آدرین رابیو، آرون رمزی و آرتو ملو می‌شود که همه آنها بازیکنانی هستند که طی دو فصل اخیر به یووه ملحق شده‌اند.

 

 

1613031

 

 

در میان این بازیکنان احتمال فروش آرتور ملو از همه بیشتر به نظر می‌رسد چرا که این هافبک برزیلی در این فصل از رقابت‌های سری A تنها 4 بازی انجام داده و سه بازی دیگر هم در لیگ قهرمانان داشته است هرچند که او نسبت به جدایی از بانوی پیر بی‌میل به نظر می‌رسد.

 

 

1546069

دیدگاه‌ها