کد خبر : 1796029 | 13 آذر 1400 ساعت 16:43 | 51.2K بازدید | 5 دیدگاه

کاسانو در پاسخ به فوق ستاره پرتغالی

آقای رونالدو، غصه نخور و مثل مسی باش!

آنتونیو کاسانو فاش ساخت که کریستیانو رونالدو با فرستادن پیامی در واتساپ، از وی ابراز گلایه کرده بود.

آقای رونالدو، غصه نخور و مثل مسی باش!

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو تابستان امسال با جدایی از یوونتوس به منچستریونایتد بازگشت و برای مدت ها این انتقال در ایتالیا و انگلیس سوژه داغ رسانه ها بود. از لحاظ انفرادی، شروع رونالدو در یونایتد خوب بوده ولی شیاطین سرخ نتوانسته اند نتایج مورد انتظار را بگیرند.

 

 

1655669

 

 

رونالدو در رئال به همه جام ها رسید و در یوونتوس هم دو اسکودتو را فتح کرد هرچند نتوانست کمک کند این تیم فاتح لیگ قهرمانان شودو منتقدان رونالدو این مساله را یک شکست بزرگ برای رونالد و یووه می دانند.

برنده 5 توپ طلا که امسال قافیه را به لیونل مسی باخت، یک منتقد همیشگی دارد و او کسی نیست جز آنتونیو کاسانو مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا.

 

 

1670603

 

 

کاسانو در کانال توئیچ بوبو تی وی هر از چند گاهی بی پروا رونالدو را زیر تیغ تیز انتقاداتش قرار می دهد و گویا این مساله ناراحتی فوق ستاره پرتغالی را به دنبال داشته است.

کاسانو فاش ساخت که از رونالدو پیامی واتساپی دریافت کرده است:« رونالدو در واتساپ پیامی برایم فرستاد و به خاطر تمام افتخاراتی که کسب کرده، خواستار احترامی بیشتر نسبت به خودش شد. او گفت که 750 گل زده و من تنها 150 گل.»

 

 

1574033

 

 

کاسانو ادامه داد:« همه مرا می شناسند که بدون ترس از هر کسی حتی پاپ انتقاد کرده ام و از هیچ کس هراسی ندارم. برای رونالدو نوشتم که رونالدوی عزیز، چه شده است و برای چه عصبانی هستی؟  یک چیز به تو می گویم، تو همه چیز داری و در زندگی راحت و آسوده خاطری. خودت را ناراحت نکن و آرامشت را حفظ کن. بهتر است مثل مسی باشی که هیچ چیز برایش مهم نیست و آزارش نمی دهد. به جای اینکه برایم بنویسی، بی‌خیال باش.»

 

کاسانو همچنین گفت که از بوفون پرسیده رونالدو چطور به شماره اش دسترسی پیدا کرده و متوجه شده که شماره را مدیر رسانه ای یوونتوس به وی داده است.

 

دیدگاه‌ها