کد خبر : 1796042 | 13 آذر 1400 ساعت 17:57 | 11.5K بازدید | 1 دیدگاه

وستهام ۳-۲ چلسی؛ هدیه مویس به سیتی و لیورپول

وستهام در یک بازی جذاب موفق شد با نتیجه 3-2 چلسی را شکست دهد.

وستهام ۳-۲ چلسی؛ هدیه مویس به سیتی و لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، چلسی، صدرنشین رقابت های لیگ برتر انگلیس، امروز در یک بازی حساس مهمان وستهام بود که در پایان این دیدار با نتیجه 3-2 به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

 

کار متعادل آغاز شد و دو تیم موقعیت هایی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما نتیجه خاصی در پی نداشت تا این که در دقیقه 29 چلسی موفق شد گل اول را به ثمر برساند.

 

 

1670637

 

 

ارسال کرنر میسون مونت به روی دروازه با ضربه سر تمام کننده مدافع برزیلی چلسی یعنی تیاگو‌ سیلوا همراه شد تا تیم توخل با یک گل از میزبان خود پیش بیفتد.

 

در دقیقه 40 بازی خطای ادوارد مندی باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد. مانوئل لانزینی پشت توپ ایستاد و موفق شد دروازه چلسی را باز کند تا نتیجه 1-1 شود.

 

 

1670638

 

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می شد چلسی توانست گل دوم را هم به ثمر برساند. ارسال حکیم‌زیاش با ضربه والی و زیبای میسون مونت همراه شد تا نتیجه 2-1 شود و چلسی با پیروزی راهی رختکن شود.

 

وستهام نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و توانست در دقیقه 56 به گل تساوی دست پیدا کند. ضربه زیبای یارود بوون از پشت محوطه جریمه به گوشه‌ دروازه چلسی رفت تا نتیجه 2-2 شود.

 

 

1670636

 

 

در لحظات پایانی بازی برخلاف انتظار این وستهام بود که توانست گل برتری را به ثمر برساند. پاس آنتونیو به آرتور ماسواکو رسید و این بازیکن نیز با یک ضربه تمام کننده دروازه چلسی را باز کرد تا آبی‌ها یک شکست تلخ را تجربه کرده باشند و جایگاه‌شان در صدر جدول به خطر بیفتد.

دیدگاه‌ها