کد خبر : 1796051 | 13 آذر 1400 ساعت 18:37 | 23.7K بازدید | 1 دیدگاه

رافا واران:

در رئال برای فتح چمپیونزلیگ تبریک نمی‌گویند

رافا واران مدافع فرانسوی سابق رئال معتقد است که این باشگاه، ذهنیتی متفاوت با همه باشگاه‌های دنیا دارد.

در رئال برای فتح چمپیونزلیگ تبریک نمی‌گویند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سپری کردن یک دهه درخشان و فوق العاده در ترکیب رئال مادرید و دستیابی به افتخاراتی بزرگ، رافائل واران در تابستان امسال پایتخت اسپانیا را ترک کرده و به پیشنهاد منچستریونایتد پاسخ مثبت داد. هرچند او تنها در 9 بازی برای یونایتد به میدان رفته و بیش از یک ماه است که مصدوم است ولی هواداران یونایتد معتقدند که مدافع سابق رئال می تواند چهره ای تاثیرگذار در فصل جاری و فصول پیش رو باشد.

 

 

1660756

 

 

واران در مورد دلیل پیوستن به منچستر گفت:« در رئال مادرید همه چیز بردم و به دنبال تجربه یک حس متفاوت بودم. می خواستم به تیمی بروم که برای دفاع از تاریخ خود و بازگشت به اوج می جنگید و یونایتد همان چیزی بود که دنبالش بودم. باید برای چیزی بزرگ تر از خودتان بجنگید. باید برای باشگاه و هواداران و تاریخ باشگاه بجنگید و این بسیار مهم است. می دانم بازیکن منچستریونایتد بودن چه حسی دارد. همه به هم احترام می گذارند و من صمیمیت را در تیم احساس می کنم. این حس را دارم که اینجا همه برابر هستند و تفاوتی وجود ندارد.»

 

 

1628846

 

 

تفاوت رئال با دیگر تیم های دنیا:« آنجا پس از قهرمانی در چمپیونزلیگ، هواداران به شما تبریک نمی گویند. در رئال این طور هستند که خب، به سوی قهرمانی بعدی. من نه یک بار که چهار بار فاتح لیگ قهرمانان شدم وهواداران فقط به من می گفتند، خُب، سراغ بعدی برو.

جشن قهرمانی؟ برای بعضی از جام ها بله اما نه همیشه چون برای مثال، بعد از آخرین قهرمانی  در لیگ قهرمانان اروپا، ما جام جهانی را داشتیم. گاهی می خواستم دکمه توقف را فشار دهم و کمی زمان برای جشن گرفتن پیدا کنم. به همین خاطر است که رئال مادرید باشگاهی ویژه است. این به خاطر ذهنیت خاصی است که آنجا وجود دارد. رئال مادرید با همه متفاوت است. ببینید، نه به خاطر این که این ذهنیت را دوست نداشتم یا اینکه بد بود. اتفاقا خیلی هم خوب بود ولی من پس از یک دهه، به دنبال چیزی متفاوت بودم.»

دیدگاه‌ها